Trine 4 visar upp sig – 3d-spekataklet är borttaget

Robot
Trine 4 visar upp sig – 3d-spekataklet är borttaget

Tillbaka till rötterna efter kritiserade tilltaget i Trine 3.

#4, #gameplay, #trailer, #trine


Medlem

The Nightmare PRINCE!!!!!!

Avstängd

Neeeeej... Jag och frugan gillade 3D-upplägget när vi körde co-op. Synd att dom går bort från detta.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Frilansare
Skrivet av robbis:

The Nightmare PRINCE!!!!!!

Prince Schmins!

Medlem

Ser härligt och mysigt ut!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Så de kommer alltså inte fortsätta med storyn från 3:an?

Frilansare
Skrivet av Nordic Fox:

Så de kommer alltså inte fortsätta med storyn från 3:an?

Oklart. Det stora är att de byter tillbaka till 2d/3d-hybrid.

Tråddemonen
Testpilot

Trine är en spelserie som bara blir bättre med varje uppföljare, detta ska helt klart införskaffas i framtiden.

Medlem

Älskade första och andra spelet. 3:an hoppade jag över. Inte på grund av övergången till 3D, utan för att det släpptes ofärdigt. Det här ser ut att bjuda på mer av den magi som första och andra lyckades förmedla. Har spelat båda i co-op med min bror och en kompis och vi har haft sjukt roligt.

Inaktiv

Vår tids Donkey Kong Country-serie! Sisådära spel i grafiskt presentpapper.

Jag spelade tvåan först och ettan efteråt och gillar nog ettan lite mer.

Det märktes att Frozenbyte velat göra mer av allt, men ettan i sin mer avskalade form var roligare och ett bättre spel, blev alldeles för mycket lådmakande och strul i tvåan. Har börjat på trean också men fastnade på nån bana där, får väl försöka igen. Men tyckte "springa lite inåt i banorna ibland" var ett trevligt inslag, synd att de backar från det!

Men de fick väl otroligt mycket hat. Vill minnas att utvecklarna grät ut i nån video där de i princip sa att de inte alls kände för eller ens orkade göra mer Trine nu efter den stora hatstormen.

Medlem

Givet köp, lira med ett gäng nära polare på en 4K OLED med surround system. Hoppas på superb HDR implementation. Som sagt, detta på en OLED kommer se så fantastiskt magiskt ut.

Heja finnarna!

Gen
Medlem

Klart man köper!

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Neeeeej... Jag och frugan gillade 3D-upplägget när vi körde co-op. Synd att dom går bort från detta.

Samma här, vi gillade 3D-läget skarpt.
Meeeeen. Ser helt klart fram emot 4:an!


signatur

Quake? Är det smittsamt?

1
Skriv svar