Hoppas dom jobbar aktivt i apex mot fusk för fy fxn vad scripts och fusk det är ute.

Medlem
Hoppas dom jobbar aktivt i apex mot fusk för fy fxn vad scripts och fusk det är ute.

Blir så trött på idioter inte bara kan spela ett spel, en kompis visade mig lite SJUKT hur mycket det finns till Apex allt från speedhacks till aim assists. Borde fan ge han en örfil.

Kan vara en banan i spel i UO döda jag folk erbjöd res och nacka dom igen osv osv osv, men jag fuskar aldrig fan i spel helt emot mina principer.

reagerat en del senaste dagarna på helt plötsligt superskillade en del värkar vara en lv11 instant headshot kill 4 pers bara sådär

Moderator | Testpilot

Jag tycker alltid prat om fusk är intressant för jag märker aldrig av det alls. Många blir då sura och säger att jag inte är "duktig" nog eller liknande för att märka av det. Men jag har legit bara varit med om två gånger när folk fuskat, annars har jag oftast dött i situationer som jag kan förstå (min hp, vad de har för vapen etc).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0:

Absolut förstår vad du menar kan dra mitt senaste exempel. är högt på ett tak i skulltown en kille instant kill 1 sen en till sen en till jag sitter och trycker uppe på taket var wraith så inte bloodhound. jag överskådar bara smyger fram skitförsiktigt och peek lite direkt skjuter han mig och då pratar vi han var på backen, och jag snett bakom så hur han såg mej vette fan.

Sen spelar givetvis vapen, armor mm in.

Hur som spanar lite och hör mig för, finns det mesta faktiskt. modda terrain ,speedhacks ,aimassists ,oneshotkill glitches. extremt mycket script baserat. folk använder tex ett gammalt titanfall tool från typ 12/13 eller når det nu kom som gör du kan unpack VPK filerna i Apex och modda dom osv. tex no recoil m.m.

Nu går ju inte allt och göra såklart då jag utgår från mycket är serverside hoppas man ju iaf, men ändå blir lite lack inte lirat något fps på PC sen typ doom / quake days o ramlar över Apex som av nån anledning man blev stenkåt på.

1
Skriv svar