Warhammer: Vermintide 2 får expansionen Winds of Magic

Robot
Warhammer: Vermintide 2 får expansionen Winds of Magic

Sätt på dig ringbrynjan och vässa dina one-liners.

#Fatshark, #Warhammer-vermintide-2


Medlem

Faan... jag är sugen på att börja med något sånt här spel... eller Warhammer 40k. Det kom väl ett sånt för ett tag sedan? Spelade en hel del Doomtrooper (därav mitt namn Pretorian).


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Faan... jag är sugen på att börja med något sånt här spel... eller Warhammer 40k. Det kom väl ett sånt för ett tag sedan? Spelade en hel del Doomtrooper (därav mitt namn Pretorian).

Gör't! Vermintide 2 är grymt bra.

Medlem

Är V2 ö.h.t. spelbart solo? Eller är minst 2p mer eller mindre ett krav för att det ska bli roligt? Det är inte så att jag saknar kompisar, men som spelande småbarnsfarsa är det svårt att tajma spelandet med andra. Det blir mest någon timme här och där. Har haft ögonen på detta länge nu.

Skribent
Skrivet av Vamp:

Är V2 ö.h.t. spelbart solo? Eller är minst 2p mer eller mindre ett krav för att det ska bli roligt? Det är inte så att jag saknar kompisar, men som spelande småbarnsfarsa är det svårt att tajma spelandet med andra. Det blir mest någon timme här och där. Har haft ögonen på detta länge nu.

Absolut möjligt! Jag körde igenom hela originalkampanjen solo när jag hade internetproblem.

Medlem

@Vamp: Det är spelbart solo om du kör med lite mods som är ok att ha som t ex bot improvements. Man får ta det försiktigt och metodiskt framåt bara. Detta är på legend såklart. Val av klass avgör hur svårt det blir för dig.
Men ska man köra solo så är det enklare om du får upp alla karaktärer till max lvl så de har alla talents samt bättre gear.
Annars är bottarna i princip värdelösa på legend.

Det går snabbare med bra folk dock. Och random spelare är inte mycket att ha.


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Geeks Gaming

Önska bara att vermintide va mer öppet typ Fallout/skyrim stil. Tröttnade efter första spelomgången.

Medlem

Humblebundle levererade Vermintide 2 igår kväll via sin monthly, tyvärr är det ingen i kompiskretsen som lirar just nu, så om någon är sugen på att vara lite carry/mentor så dra ett PM, kommer säkert lira lite ikväll

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Sätt på dig ringbrynjan och vässa dina one-liners.

#Fatshark, #Warhammer-vermintide-2


Staden Helmgart är den staden man har varit i sen början av spelet. Så nej, ingen ny stad kommer att tillkomma. Ni borde läsa bättre nästa gång eller bara länka till engelska pcgamers istället om ni nu inte tänker skriva nåt vettigt .

Läs en bättre artikel här

Medlem

Fan, jag som hade hoppat på en ny hjälte/class också, men jag är nöjd ändå

Sen hade jag hoppats på Orcs & Goblins som ny fiende.
De är ju grymt roliga att möta i de flesta andra spel. Kan inte låta bli att flina när jag tänker på dvärgarna i tunnor som goblinerna knuffade ut för vattenfall i Warhammer Online, eller gobbosarnas unit of renown catapult som skjuter iväg fastsurrade dvärgar i Total War: Warhammer, haha.
Så jag hoppas att Beastmen blir en succé så utverklarna vågar ta in fler raser så som orcs & goblins. <3

Medlem

@Vamp: Titta in följande video av en spelare som kör solo på svåraste svårighetsgrad.

https://www.youtube.com/watch?v=X0wd1xKHjCE

Skribent
Skrivet av Reaps:

Staden Helmgart är den staden man har varit i sen början av spelet. Så nej, ingen ny stad kommer att tillkomma. Ni borde läsa bättre nästa gång eller bara länka till engelska pcgamers istället om ni nu inte tänker skriva nåt vettigt .

Läs en bättre artikel här

Tack, rättat. "Helmgart, the new windy city" i den officiella pressreleasen verkar ha förvirrat mig och en rad andra sidor

Medlem

Jag körde 180 timmar och var rätt nöjd där.

1
Skriv svar