Let the hype begin – Cyberpunk 2077 kommer till E3 i år igen

Robot
Let the hype begin – Cyberpunk 2077 kommer till E3 i år igen

Kanske med ett releasedatum i resväskan?

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077, #e3-2019


Skägg.
10 Chambers

Vet ni vem också ska åka till E3?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vet ni vem också ska åka till E3?

Herr Sundelius? Tomten? Stefan Löfven? Veeeeem?

Medlem

En del av mig vill att de ska släppa spelet nu. En annan del av mig vill att de inväntar nästa generations konsoller och verkligen inte håller tillbaka på tekniken.

Relik 📜
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vet ni vem också ska åka till E3?

Jag vet!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vet ni vem också ska åka till E3?

Är det jag?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Inte Sony?


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

En del av mig vill att de ska släppa spelet nu. En annan del av mig vill att de inväntar nästa generations konsoller och verkligen inte håller tillbaka på tekniken.

Jag förstår vad du menar men jag håller på att smälla av i brallan av detta spel så jag tar spelet ASAP and as ready as possible.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Medlem

Kommer det här bli det spelet som äntligen tvingar mig att uppgradera min Core2Quad 2.4Ghz till något nyare för en spelbar bildhastighet? Även om man tvingas sänka ett par inställningar blir jag jäkligt förvånad om spelet inte får min dator att implodera.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Utöver Witcher 3 så är detta nog det enda spel de senaste... jag vet inte, 10 åren som fått mig att känna som jag kände när jag gick och längtade efter spel som liten, fyfan vad jag vill spela detta, haha.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

En del av mig vill att de ska släppa spelet nu. En annan del av mig vill att de inväntar nästa generations konsoller och verkligen inte håller tillbaka på tekniken.

PC


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

Men miffo! Hen menar antagligen att om man slipper anpassa spelet för att fungera på nuvarande konsolgeneration så kan utvecklarna ta ut svängarna med prestandan!

Medlem

Självklart kommer det släppas 2020, förhoppningsvis nån gång jag enkelt kan planera in lite extra ledighet!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kräv att utvecklare slutar stödja Nvidias 7/8/900-serie istället så kan dom göra fina pc-versioner så att pc-masterrace få sina fina options. Att skylla på konsoler känns så 2010.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av miffot:

Ja, jag spelar på PC. Men de gimpar ju spelen så konsollerna ska hänga med.

Medlem

För mig är detta en klar förbättrelse av eventet. Vi kommer också få se mycket från Microsoft, integration med Xbox från windows osv. Alltså jag är chockad av utvecklingen av spel i all bemärkelse. Cyberpunk blir nog en upplevelse nog under E3 och jag hoppas blir en av de maffigaste och coola event.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Hoppas på release sommaren 2020.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:

Hoppas på release sommaren 2020.

lol grisar kan flyga.. .spelet lär komma tidigast 2022 eller nåt...

Medlem

Vad gör detta så intressant? Är det för W3 var/är så jäkla bra eller är denna värld (Cyberpunk) så cool?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FejkFejksson:

Kräv att utvecklare slutar stödja Nvidias 7/8/900-serie istället så kan dom göra fina pc-versioner så att pc-masterrace få sina fina options. Att skylla på konsoler känns så 2010.

Det räcker ju med att titta på Steam Hardware Survery från i januari för att inse att den nya generationens graffekort står för knappt 0,32 (2070) respektive 0,30 (2080) procent av marknaden. 10-serien verkar stå för knappa 40 procent, vilket ändå var mer än jag trodde.

Inget spelbolag som vill ha tillbaka utvecklingskostnaderna kommer att exkludera majoriteten av marknaden


signatur
Frilansare
Skrivet av Pretorian24:

Vad gör detta så intressant? Är det för W3 var/är så jäkla bra eller är denna värld (Cyberpunk) så cool?

Du har sett gameplay och trailer va? Nuff said, liksom
Sen ÄR det ju såklart på grund av att det är witcher 3-skaparna som ligger bakom. Den framgångsagan kan inte lämna någon oberörd, och bygger såklart sjukliga förväntningar.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det räcker ju med att titta på Steam Hardware Survery från i januari för att inse att den nya generationens graffekort står för knappt 0,32 (2070) respektive 0,30 (2080) procent av marknaden. 10-serien verkar stå för knappa 40 procent, vilket ändå var mer än jag trodde.

Inget spelbolag som vill ha tillbaka utvecklingskostnaderna kommer att exkludera majoriteten av marknaden

Exakt så, vore idiotiskt


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

1
Skriv svar