Anthems loot förändras efter spelarkritik

Robot
Anthems loot förändras efter spelarkritik

Höglevel-spelare slipper låglevel-loot.

#anthem, #nyhetstips


Medlem

Problemet jag har med dagens spel är att dom är fattiga på content.
Lösningen blir då att lägga till saker som ”loot” och ”masterworks” och sen få spelarna att spela samma sak om och om och om igen för att genom nån RNG hopps på att vinna i lotteriet.

Varför kan man inte istället bygga content där det är 100% ”drop rate” när man väl klarar eventet, och sen ha fler event?
Min ”dröm” vore ju att aldrig behöva spela samma content mer än 1 gång. Det roliga är ju att se nått nytt, övervinna nått nytt, lösa något nytt problem, klara av något nytt.
Inte sitta som en zombie och farma samma sak 100ggr i jakt på någon ”drop”.

För mer givande exempel. Så som jag förstår det finns det 3 (tre!!!!!!!) strongholds. W T F?
Bygg 300 strongholds man spelar 1 gång styck istället för 3 som man ska spela 100 ggr styck...

Medlem

Underbara förändringar hoppas dom kan slänga in mer snarast , t,ex balans ändringar m.m

Medlem
Skrivet av whoo:

Problemet jag har med dagens spel är att dom är fattiga på content.
Lösningen blir då att lägga till saker som ”loot” och ”masterworks” och sen få spelarna att spela samma sak om och om och om igen för att genom nån RNG hopps på att vinna i lotteriet.

Varför kan man inte istället bygga content där det är 100% ”drop rate” när man väl klarar eventet, och sen ha fler event?
Min ”dröm” vore ju att aldrig behöva spela samma content mer än 1 gång. Det roliga är ju att se nått nytt, övervinna nått nytt, lösa något nytt problem, klara av något nytt.
Inte sitta som en zombie och farma samma sak 100ggr i jakt på någon ”drop”.

För mer givande exempel. Så som jag förstår det finns det 3 (tre!!!!!!!) strongholds. W T F?
Bygg 300 strongholds man spelar 1 gång styck istället för 3 som man ska spela 100 ggr styck...

förstår hur du tänker med 300 strongholds, dock 10 eller så skulle vara bra start, 300 då skulle vi få vänta några år till

Medlem

Det detta spel behöver är mer content och variation. Samt lite balanseringar.

Medlem

Jag tycker inte det här räcker. Skönt att slippa whites och greens i GM+, sure, men det låter som att man fortfarande kommer få ganska få masterwork/legendary-tier items.

När Grandmaster 2 och 3 i princip kräver klockrena rolls på all gear för att man ska ha någon form av chans eller kunna klara det inom någorlunda rimlig tid så blir mängden relevant loot per timme extremt viktig och den här patchen verkar inte göra några justeringar på den punkten.

Sen att man redan är less på de tre strongholds som finns är ju ett helt annat problem.

EDIT: Som exempel så kan jag utan problem springa igenom Tyrant Mine på GM1 på en kvart och får då en garanterad Masterwork drop. Ett premade team klarade Tyrant Mine på GM3 på cirka fyra timmar. Man skulle alltså behöva vara garanterad minst 16 Masterwork (och gärna Legendary) drops på GM3 för att det ska vara tidseffektivt att köra den svårare nivån.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

phi
Medlem

Choo choo motherfuckers, tåget har redan gått.

Medlem

Spelat över 100 timmar, gillar spelet! Spelar med en 5-6 andra, så har alltid grupper att köra. Ser fram emot kommande fixar och content.

Medlem

Körde igenom main story:n solo innan Origin access-månaden tog slut. Nu kan det gott få vänta några månader innan man aktiverar igen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Nu har jag aldrig spelat det men jag tycker det brukar behövas en hel del låglevel-loot för att verkligen uppskatta höglevel-diton.

Backloggens befriare
Skrivet av whoo:

Problemet jag har med dagens spel är att dom är fattiga på content.
Lösningen blir då att lägga till saker som ”loot” och ”masterworks” och sen få spelarna att spela samma sak om och om och om igen för att genom nån RNG hopps på att vinna i lotteriet.

Varför kan man inte istället bygga content där det är 100% ”drop rate” när man väl klarar eventet, och sen ha fler event?
Min ”dröm” vore ju att aldrig behöva spela samma content mer än 1 gång. Det roliga är ju att se nått nytt, övervinna nått nytt, lösa något nytt problem, klara av något nytt.
Inte sitta som en zombie och farma samma sak 100ggr i jakt på någon ”drop”.

För mer givande exempel. Så som jag förstår det finns det 3 (tre!!!!!!!) strongholds. W T F?
Bygg 300 strongholds man spelar 1 gång styck istället för 3 som man ska spela 100 ggr styck...

Det låter lite som att den här typen av spel inte är din grej. Just loot-shooters är ine min grej heller, men Ala de tusentals timmar man lagt i Diablo 2 och på att jaga Baal och Mephisto får jag aldrig se igen.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

/careface

När ett spel får så HÄR mycket uppmärksamhet kring sig om vad som är skit, vad som fattas, vad som ändras osv osv, så är det i mitt tycke redan för sent och ett enormt tecken på att det är ett skitspel. Förstår inte folk som försvarar detta.

Medlem

Det är bra att de lyssnar även om jag tycker att detta borde varit med från början som standard.

Saknar också:
-Fler strongholds med unika bossar och loot (minst 15 olika strongholds).
-större kontinent.
-Tillgång till inventory under uppdraget.
-kunna ändra sin konfig för javelin under uppdragen utan att behöva återvända till fort tarsis.
-ge items mer unika stats. Mer variation med vapnen.
Ta bort freeplay och ersätt istället med mer intressanta uppdrag som låses upp efter varje level-up.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av whoo:

Problemet jag har med dagens spel är att dom är fattiga på content.
Lösningen blir då att lägga till saker som ”loot” och ”masterworks” och sen få spelarna att spela samma sak om och om och om igen för att genom nån RNG hopps på att vinna i lotteriet.

Varför kan man inte istället bygga content där det är 100% ”drop rate” när man väl klarar eventet, och sen ha fler event?
Min ”dröm” vore ju att aldrig behöva spela samma content mer än 1 gång. Det roliga är ju att se nått nytt, övervinna nått nytt, lösa något nytt problem, klara av något nytt.
Inte sitta som en zombie och farma samma sak 100ggr i jakt på någon ”drop”.

För mer givande exempel. Så som jag förstår det finns det 3 (tre!!!!!!!) strongholds. W T F?
Bygg 300 strongholds man spelar 1 gång styck istället för 3 som man ska spela 100 ggr styck...

Procedurally generated dungeons gjort av en AAA-developer.
Finns det ens? Som inte är Diablo vill säga

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

/careface

När ett spel får så HÄR mycket uppmärksamhet kring sig om vad som är skit, vad som fattas, vad som ändras osv osv, så är det i mitt tycke redan för sent och ett enormt tecken på att det är ett skitspel. Förstår inte folk som försvarar detta.

Man "försvarar" (fjantigt ordval för övrigt) väl det man gillar. Det är helt subjektivt huruvida det är ett bra eller dåligt spel.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Man "försvarar" (fjantigt ordval för övrigt) väl det man gillar. Det är helt subjektivt huruvida det är ett bra eller dåligt spel.

1. Varför är det ett fjantigt ordval exakt?
2. Håller inte med dig om att det är helt subjektivt. Buggar och dålig optimering t.ex. kan du inte påstå är subjektivt, även om vissa gillar spelet ändå?

Medlem
Skrivet av Arzei:

Jag tycker inte det här räcker. Skönt att slippa whites och greens i GM+, sure, men det låter som att man fortfarande kommer få ganska få masterwork/legendary-tier items.

Det är ju lite detta som är tanken med nya patchen, inte direkt mer loot, men när det väl droppar masterwork/legendary så är det betydligt mer relevanta inscriptions på dem. Vilket gör i sin tur gör att man kan köra högre GM lättare.
Sen verkar ju GM2 och 3 vara trasigt och inte ge bättre loot just för tillfället, men det är ju en annan sak.

Edit: jag hade nog föredragit mer frekvent droprate ändå, och ändå bättre rolls på dem, men jag tror inte detta är sista justeringen på looten på långa vägar, men de måste ju börja någonstans, det är väldigt mycket problem i Anthem som måste fixas, just nu fixas väl bara det mest akuta. Om man inte får loot som är något att ha, och speciellt när det är dålig drop rate så kommer ju folk tröttna ännu snabbare.

Jag tycker det är en bra början, men inte på långa vägar klart.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

/careface

När ett spel får så HÄR mycket uppmärksamhet kring sig om vad som är skit, vad som fattas, vad som ändras osv osv, så är det i mitt tycke redan för sent och ett enormt tecken på att det är ett skitspel. Förstår inte folk som försvarar detta.

Om du frågar mig så är vartenda Battle Royale spel som existerar rent skit. Men gillar Anthem, det är ok att folk har olika smak på spel. Du ser ändå inte mig kommentera något negativt på nyheter kring varken Apex eller Fortnite

Gnällkuk
Skrivet av whoo:

Problemet jag har med dagens spel är att dom är fattiga på content.
Lösningen blir då att lägga till saker som ”loot” och ”masterworks” och sen få spelarna att spela samma sak om och om och om igen för att genom nån RNG hopps på att vinna i lotteriet.

Varför kan man inte istället bygga content där det är 100% ”drop rate” när man väl klarar eventet, och sen ha fler event?
Min ”dröm” vore ju att aldrig behöva spela samma content mer än 1 gång. Det roliga är ju att se nått nytt, övervinna nått nytt, lösa något nytt problem, klara av något nytt.
Inte sitta som en zombie och farma samma sak 100ggr i jakt på någon ”drop”.

För mer givande exempel. Så som jag förstår det finns det 3 (tre!!!!!!!) strongholds. W T F?
Bygg 300 strongholds man spelar 1 gång styck istället för 3 som man ska spela 100 ggr styck...

Ehm, det är ungefär så här som looter shooters ska vara. Om du inte gillar upplägget för spel som detta, Destiny, Diablo eller Path of Exile så är det helt enkelt inte din typ av spel. Det finns otroligt många som gillar grindandet, även om det har mycket med tur att göra så uppskattar man de mer sällsynta dropsen så mycket mer när man väl får dessa.

Visst hade det varit kanon om det fanns 300 olika strongholds, men även du måste ju inse att det är ett orimligt stort antal. Däremot så är ju tre otroligt futtigt.

Skrivet av Ronzem:

Det detta spel behöver är mer content och variation. Samt lite balanseringar.

Håller med, det kommer... men det känns som att det är alldeles för lite och tar för lång tid för att folk rimligtvis ska tycka spelet är kul de närmsta tre månaderna innan det första "riktiga" innehålelt att se fram emot kommer.

Skrivet av Arzei:

Jag tycker inte det här räcker. Skönt att slippa whites och greens i GM+, sure, men det låter som att man fortfarande kommer få ganska få masterwork/legendary-tier items.

När Grandmaster 2 och 3 i princip kräver klockrena rolls på all gear för att man ska ha någon form av chans eller kunna klara det inom någorlunda rimlig tid så blir mängden relevant loot per timme extremt viktig och den här patchen verkar inte göra några justeringar på den punkten.

Sen att man redan är less på de tre strongholds som finns är ju ett helt annat problem.

EDIT: Som exempel så kan jag utan problem springa igenom Tyrant Mine på GM1 på en kvart och får då en garanterad Masterwork drop. Ett premade team klarade Tyrant Mine på GM3 på cirka fyra timmar. Man skulle alltså behöva vara garanterad minst 16 Masterwork (och gärna Legendary) drops på GM3 för att det ska vara tidseffektivt att köra den svårare nivån.

Håller med, däremot tycker jag man får rejält med masterworks. Legendary kanske inte lika mycket men har fått 1-4 legerndary items per dag när jag spelat. Det stora problemet är dock som du är inne på att det finns noll incentive i dagsläget att ens köra GM2 eller GM3 då drop raten inte verkar vara högre för fem öre, kanske tom lägre. Brian bekräftade dock att teamet kollar på detta och ska se över det.

Testade Tyrant Mine på GM2 med randoms, tog nästan 2h att slutföra och fick en MW. Hade hunnit med fyra GM1 på den tiden.

Skrivet av Dunder:

Körde igenom main story:n solo innan Origin access-månaden tog slut. Nu kan det gott få vänta några månader innan man aktiverar igen.

Jag tror det kan vara ett väldigt klokt beslut Mitten/Början av maj ser ut att vara det bästa tillfället att återuppta/testa spelet.

Skrivet av Dudinkalv:

/careface

När ett spel får så HÄR mycket uppmärksamhet kring sig om vad som är skit, vad som fattas, vad som ändras osv osv, så är det i mitt tycke redan för sent och ett enormt tecken på att det är ett skitspel. Förstår inte folk som försvarar detta.

Skitspel är det absolut inte, däremot är det glasklart att spelet inte var färdigt med tanke på hur opolerat spelet är och på märkliga buggar som är något som inte ens borde varit kvar till en beta. Tycker det är märkligt om man försvarar spelets skick vid släpp, men däremot har jag själv väldigt kul med spelet trots sina brister. Men det blir ju också märkligt att man ska behöva försvara att man har kul?

Skrivet av magma:

Det är bra att de lyssnar även om jag tycker att detta borde varit med från början som standard.

Saknar också:
-Fler strongholds med unika bossar och loot (minst 15 olika strongholds).
-större kontinent.
-Tillgång till inventory under uppdraget.
-kunna ändra sin konfig för javelin under uppdragen utan att behöva återvända till fort tarsis.
-ge items mer unika stats. Mer variation med vapnen.
Ta bort freeplay och ersätt istället med mer intressanta uppdrag som låses upp efter varje level-up.

Freeplay tycker jag absolut inte man ska ta bort, det är ju friheten att bara glida runt och upptäcka världen, leta efter lore och andra hemligheter eller bara njuta av omgivningen i lugn och ro. Övriga saker håller jag med om och skulle kunna lägga till ett 50-tal andra saker också

Skrivet av KimiKiwi:

Procedurally generated dungeons gjort av en AAA-developer.
Finns det ens? Som inte är Diablo vill säga

Det är nog ganska ovanligt när det gäller spel som inte är isometriska åtminstone. Destiny 2 hade en variant på det under Halloween som var lite intressant med just det. Skulle tippa på att det är för svårt att göra utan att det går sönder hej vilt i dagsläget. Det kommer garanterat att komma i framtiden, men det känns som något som är svårt att programmera för i dagsläget.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem
Skrivet av whoo:

Problemet jag har med dagens spel är att dom är fattiga på content.
Lösningen blir då att lägga till saker som ”loot” och ”masterworks” och sen få spelarna att spela samma sak om och om och om igen för att genom nån RNG hopps på att vinna i lotteriet.

Varför kan man inte istället bygga content där det är 100% ”drop rate” när man väl klarar eventet, och sen ha fler event?
Min ”dröm” vore ju att aldrig behöva spela samma content mer än 1 gång. Det roliga är ju att se nått nytt, övervinna nått nytt, lösa något nytt problem, klara av något nytt.
Inte sitta som en zombie och farma samma sak 100ggr i jakt på någon ”drop”.

För mer givande exempel. Så som jag förstår det finns det 3 (tre!!!!!!!) strongholds. W T F?
Bygg 300 strongholds man spelar 1 gång styck istället för 3 som man ska spela 100 ggr styck...

Tror nog alla hade velat se mer content men hade alla förväntat sig 300 handcraftade strongholds hade spelet dels kostat en förmögenhet eller tagit en evighet att utveckla. Eftersom vi inte är sugna på detta är den enda lösningen någon sorts slumpgenerator som bygger strongholds baserat på skapade assets men då kommer någon klaga på att det inte är tillräckligt slumpmässigt.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

1. Varför är det ett fjantigt ordval exakt?
2. Håller inte med dig om att det är helt subjektivt. Buggar och dålig optimering t.ex. kan du inte påstå är subjektivt, även om vissa gillar spelet ändå?

1. Det är fjantigt då det skapar något slags "vi mot dem" attityd.
2. Gillandet av spel är 100% subjektivt. Vare sig det har buggar och liknande är irrelevant.
Jag kraschade i Witcher 3 när det släpptes. Skulle det betyda att spelet är objektivt skit?

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

1. Varför är det ett fjantigt ordval exakt?
2. Håller inte med dig om att det är helt subjektivt. Buggar och dålig optimering t.ex. kan du inte påstå är subjektivt, även om vissa gillar spelet ändå?

För att man inte försvarar någonting, man uttrycker sina egna åsikter. Det drar ner nivån på diskussionen till något slags flame war helt i onödan.
Huruvida det är ett bra spel eller inte är helt subjektivt. Det kan krylla av buggar och man kan ändå tycka att det är ett jättebra spel.

Har inte märkt av varken buggar eller dålig optimering i någon större grad i just Anthem. Det är antagligen det snyggaste spelet på marknaden just nu.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Kortfattad summering av hur jag upplever Anthem:

- Sjukt skönt gameplay. Dom har verkligen fått till bra feeling, jag har kört med Storm Javelin framförallt och själva gameplayet (Allt från flygande till strid) får 10/10.

- Storyn suger däremot oerhört enligt mig. Oengagerande och det slutade snabbt med att jag escepea bort alla dialoger och cutscenes jag kunde.

- Mååååååååååååånga buggar. Alldeles för många och allvarliga för en riktig release IMO. De mest irriterande för mig har varit en bugg som gör att allt ljud försvinner… och att spelet helt enkelt hänger sig mitt i ett stronghold, sen när man loggar in så är man inte kvar i strongholdet eller det uppdrag man körde (och all loot/progress är borta…)

- Största minuset hittills är dock ett otroligt påfrestande storyuppdrag som hette ”Trials of the legionneres” eller liknande. Fyfan vad tråkigt, kändes som ren och ram utfyllnad. Dessutom så var det helt omöjligt att fatta vad som krävdes för att nå vissa av dom mål som krävdes (Vad är en multikill t.ex och vad krävs för att jag ska få en). Detta uppdrag fick mig nästan att lägga ner.

- Har precis blivit 30 och är rätt less på spelet redan tyvärr. Tråkigt då jag tycker det var jävligt bra feeling i själva spelet, men brist på content och att de tär så opolerat gör att jag lägger det på hyllan.

Slutbetyg: 2/5

/My 2 cents

Medlem
Skrivet av whoo:

Problemet jag har med dagens spel är att dom är fattiga på content.
Lösningen blir då att lägga till saker som ”loot” och ”masterworks” och sen få spelarna att spela samma sak om och om och om igen för att genom nån RNG hopps på att vinna i lotteriet.

Varför kan man inte istället bygga content där det är 100% ”drop rate” när man väl klarar eventet, och sen ha fler event?
Min ”dröm” vore ju att aldrig behöva spela samma content mer än 1 gång. Det roliga är ju att se nått nytt, övervinna nått nytt, lösa något nytt problem, klara av något nytt.
Inte sitta som en zombie och farma samma sak 100ggr i jakt på någon ”drop”.

För mer givande exempel. Så som jag förstår det finns det 3 (tre!!!!!!!) strongholds. W T F?
Bygg 300 strongholds man spelar 1 gång styck istället för 3 som man ska spela 100 ggr styck...

Här fick jag svaret på min ständiga fråga, -Va fan är det som har hänt med dagens spel!? Har inte riktigt kunnat sätta fingret på varför jag inte sugs in i spel längre, men där satte du fingret på problemet! Precis som du skriver så vill man ju uppleva nya saker när man spelar, är ju det som är själva grejen!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Det är riktigt sorgligt att vara en gamer måste jag faktiskt behöva skriva... Folk kräver idag mästerverk bortom W3(Witcher 3). CDPR skapade en standard, det går inte att förneka, det hoppet de gjorde fr W2 till W3 var magiskt, rena HL1 till HL2. Men det är i stort sett endast Blizzard & Rockstar trotts deras H***** bugg infesterade saker som finns i dem som ändå sätter dem på hyllan. I dagsläget kan inte spel släppas utan buggar & problem speciellt Online krävande spel.

Ärligt kan jag säga att Anthem är ett Bra* spel inte Amazing, all combat är skön fienderna har sina utmanande "Super Mobs" inom vardera faktion.

Storyn, trotts Bioware måste jag vara ärlig och säga att Biowares' berättande endast gått rakt ner i en vattenpöl sedan Dragon Age 1 när de fick awards etc. just för det.
Dock lyssnar man igenom all dialog och cutscene i spelet fr början till slut så inser man att din karaktär trotts de 2 valen av dialog man får tillslut faktiskt får de extremt torra karaktärerna i Tarsis att utvecklas och det ger jag dem mycket för. Anledning till det är då jag rent av Älskade Destiny 1 för dess gameplay och utveckling medans storyn inte fanns i spelet och att jag fixade alla collectibles för att kunna läsa loren så var den "Sekundär" för Bungie trotts Halo. I Destiny 2 var storyn tydligen allt och gameplay etc, kom i efterhand och har i stortsett endast försökt hämta tillbaka sin D1 Glory som nu är för sent.

Tillbaka till Anthem, det är en Looter-shooter, loot kan inte. Kan inte. Ge dig förbättringar på var 4:e drop för när du då är max med bästa möjliga rollsen så finns inget just för att de har inget Diablo style Leaderboards för Rift etc. Därav behöver Anthem vara lite segt i endgame för att EA ska få sin ***Games As A Service*** att få finnas som Bioware behövt följa däremot är detta som alla egentligen bör vetat ett utvecklandes spel som kommer få sitt "Content" över tid. Looters vid start är alltid tomma egentligen, oavsett spel så fort man är klar med kampanjen så är det Farm-mode engage.

Jag vill också ge Anthem ett extra + på såret de har när det kommer till sina Strongholds (Dungeons/Strikes) De åtminstone behöver göra man något i åtminstone gentemot sina liknande spel typer, Division te.x Slutade jag med direkt jag nådde första endgame contenten innan nästan allt fixades och var något tillgängligt men det var verkligen skjut allt, gå fram, skjut allt, gå fram skjut allt oj whups det kom en boss skjut denna svamp, o där var man klar. Samma med D1.

En stor punkt med det jag vill folk att inse är att för många har redan bestämt sig att detta spel är dåligt, och kommer inte bli bättre tydligen. Samt att allt annat är bättre. Vilket gör mig som varierad gamer något nedstämd, var och en av oss har olika typers favorit genre sluta slå ner spel som du inte gillar för att spelet inte var ett Singleplayer, inte släpptes på Steam (Metro? Maybe). Eller inte av samma kvalité som Witcher 3, etc. Jag te.x klarar inte av att spela något Royale, för jag kan inte finna mig det roliga i dem. Landa på en map som blir mindre hitta vapen skjut folk o_o ..... O några av de kan inte köra looters, och så är det. Apex yaay gjorde ändring wait... Hero shooters is that you? Så ovanligt var det.. Men men folk är fok alla är annorlunda men kan säga att jag inte tycker Apex skall ha sin Praise inte Fortnite häller med dess RNG-dmg värre än CS.


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Alltså detta är ett sjukt bra spel iallafall även looten är som den är nu. varit sjukt kul sedan start och nu i grandmaster 2 är det roligare än någonsin det är en loot shooter så folks klagande och gnällande är inte befogat alls. antingen gillar man dessa sorts spel eller inte jag älskar det och ser fram emot år av loot farmande

eld
Medlem
Skrivet av Case21:

Alltså detta är ett sjukt bra spel iallafall även looten är som den är nu. varit sjukt kul sedan start och nu i grandmaster 2 är det roligare än någonsin det är en loot shooter så folks klagande och gnällande är inte befogat alls. antingen gillar man dessa sorts spel eller inte jag älskar det och ser fram emot år av loot farmande

Jag vet hur det känns. Ta ultima spelen till exempel, mina favoriter där vart ultima 8 och 9. Ibland gillar man dåliga saker.

Medlem

Men ni som har kört 75-100 timmar och gjort det mesta, hur känner ni ? Jag har kollat på rätt många reviews and läst en del och många säger att det finns typ inge mera att göra förutom att grinda samma sak som de redan gjort i 25-50 timmar. Nästa Stronghold kommer visst i Maj.

Medlem

Ultima spelen är sjukt bra. Bara alla spel passar inte alla =9 jag tycker Anthem til lex är ett av de bästaspel jag lirat på år samma med Atlas så sjukt kul jag och mina polare har byggt ett helt litet samhälle haha

Medlem

Jag har 90 timmar spelande och tycker fortfarande det är sjukt kul. Man blir liksom beroende av loot farm haha sen när man känner gubben blir starkare se de där skyhöga träffarna

12
Skriv svar