"Kiss my ass" - Före detta Blizzard-anställd smädar ledningen hårt

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

Ganska fel, eftersom de inte kan köra spelet på Steam om de inte redan köpt det där, och de som köpt det där protesterar inte. 0 av 10 möjliga framgångsrika troll.

Vad jiddrar du om? Du missade tydligen andemeningen med bilden med 100% men låt mig förklara. Folk kommer som vanligt gnälla nu att i det här fallet så är det Blizzard som är en hemsk studio men sen när det kommer ett spel som ser bra ut är det ingen som faktiskt vill bojkotta dom längre

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Vad jiddrar du om? Du missade tydligen andemeningen med bilden med 100% men låt mig förklara. Folk kommer som vanligt gnälla nu att i det här fallet så är det Blizzard som är en hemsk studio men sen när det kommer ett spel som ser bra ut är det ingen som faktiskt vill bojkotta dom längre

Var inte så säker. Jag tycker det verkar som att efter Action house-fiaskot och problemen med Diablo 3 är många mer skeptiska än någonsin. Det mest är nog glömt och förlåtet om Diablo 4 blir bra men jag tvivlar på att människor kommer stå på led för en medioker lootbox-fest. Speciellt efter Diablo Immortal har Blizzard en del att bevisa med nästa spel.

Inaktiv

@brona det är min förhoppning att folk står på sig och visar sitt missnöje mot blizzard genom att behålla läsfet i byxan men risken finns ju att det är en del som inte bryr sig eller är lite fåraktiga men vi får se.

Skägg.
10 Chambers

* Vi skrev först att de gjorde 69 miljarder i vinst, när det var omsättning.


signatur
eld
Medlem
Skrivet av Brona:

Var inte så säker. Jag tycker det verkar som att efter Action house-fiaskot och problemen med Diablo 3 är många mer skeptiska än någonsin. Det mest är nog glömt och förlåtet om Diablo 4 blir bra men jag tvivlar på att människor kommer stå på led för en medioker lootbox-fest. Speciellt efter Diablo Immortal har Blizzard en del att bevisa med nästa spel.

Blizzard fixade auctionhouse och loot systemet för diablo 3 för 5 år sen, diablo 3 är en rekordsäljare och folk har längtat efter expansioner som aldrig kom efter den första.

De har inte så mycket att bevisa, de måste bara göra ett diablo 4.

Medlem

Åååååh, vilken fantastisk entreprenör han är! Sådan underbar företagskultur, där man spottar på sina anställda...det är ju ändå marknaden som styr.

Jag bara kräks.

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Vi har redan anställningsbonusar i Sverige men göms ofta i form av lägenheter och bilar. Politiker styr inte företagskulturen, den är som alla vet privat. Starka krafter är alltså storbolag som lätt strösslar pengar när de är på jakt efter slipade företagsledningar.

"Näringslivet" kallas det i folkmun. Sveriges största lobbyistorganisation?

@Ender: Starkaste, om inte annat.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av kebbe:

...vänsterradikala tyckare så som Jim Sterling?

Va? Vänsterradikal? 😂

Medlem
Skrivet av HerrWass:

Va? Vänsterradikal? 😂

Ja, sin politiska ställning är inte direkt någonting han hymlar med varken på YouTube eller i sin podcast.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Ja, sin politiska ställning är inte direkt någonting han hymlar med varken på YouTube eller i sin podcast.

Hahaha, ja precis, verkligen radikalt!

En diskussion för en annan tråd, en annan dag kanske

123
Skriv svar