Köp FZ-prylar i Geeks-shoppen!

Medlem

Nej tack


signatur

AYY LMAO

Medlem

Skulle vara bra med en liten mugg som extra toalett bredvid datorn.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dunderhoken:

Skulle vara bra med en liten mugg som extra toalett bredvid datorn.

Kan funka för nummer 1, kanske för nummer två om du är pricksäker och äter fiberrik kost.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kan funka för nummer 1, kanske för nummer två om du är pricksäker och äter fiberrik kost.

Nummer 2 givetvis, piska ormen kan man göra i stolen.. Åh nänä ingen dålig kista här inte, här har man en fast och fin gödsel

Medlem

Hur länge kan det ta att posta en mugg? Uttryckt i datatermer så börjar detta lukta vaporware.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av henkka:

Hur länge kan det ta att posta en mugg? Uttryckt i datatermer så börjar detta lukta vaporware.

När beställde du? Vi råkade sälja slut på första laddningen mycket snabbare än väntat så det blev en lätt fördröjning.


signatur
Avstängd

Väntar till Black Friday!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

När beställde du? Vi råkade sälja slut på första laddningen mycket snabbare än väntat så det blev en lätt fördröjning.

Jag la min beställning den 11/9.

FZ
Andreas Dimestam
Skrivet av henkka:

Hur länge kan det ta att posta en mugg? Uttryckt i datatermer så börjar detta lukta vaporware.

Det var jag som tabbade mig och råkade missa att lägga en uppföljningsorder på en del Swec-prylar (hoodie och muggar). Allt ska vara på lager och redo att skickas den 4 oktober. Jag ber så mycket om ursäkt för dröjsmålet!

Medlem

FZ-hoodien är fin.

Men
"Passform: Mens Contemporary Fit (herr)"

Hade föredragit "Passform: Peak Performance Gamer (herr)" på några mer X. När man speciellt är lite mer "grov" eller med andra ord har nått mannens peak performance så har man stackat upp sig på några mer X än XL.

Källa: Jag är tjock


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

hur går det med musmattorna?

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag väger ca 85 kg (möjligen en liten aning större/tyngre än Jocke) och är rätt normalbyggd, t-shirten storlek L sitter bra på mig. Om det är någon vägledning.

Beror på hur lång du är

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi kikar på musmattor!

Vore grymt om ni kunde gå ihop med ett erkänt gamingprylbolag så att det blir riktigt bra grejer!

Medlem

Som någon sade innan, stickers vore asnajs!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Yabba:

Vore grymt om ni kunde gå ihop med ett erkänt gamingprylbolag så att det blir riktigt bra grejer!

Nej, en sån riktigt liten och tjock jäkel vars ytskick liksom lossnar i kanterna.


signatur
Backloggens befriare

Hur går er med 1177-tishan? Kommer den fyllas på?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Riktigt fina grejer, får nog bli ett köp!

Men är det inte bättre att ni skapar typ FZ-coins som man kan köpa för riktiga pengar (gärna i dolans) och fylla på en FZ-wallet med och sen köper man en låda för FZ-coins med random innehåll i?

Tänker mig att t.ex. 1000 FZ-coins kostar $19.99 och varje låda kostar 750 FZ-coins. Man är garanterad att få minst en mugg, T-shirts har en chans på 21.33% och hoodies en chans på 3.12%. Har hört att det ska vara en ganska lukrativ försäljningsmodell men framförallt högt uppskattad av kunderna!


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem
Skrivet av Paiden:

Riktigt fina grejer, får nog bli ett köp!

Men är det inte bättre att ni skapar typ FZ-coins som man kan köpa för riktiga pengar (gärna i dolans) och fylla på en FZ-wallet med och sen köper man en låda för FZ-coins med random innehåll i?

Tänker mig att t.ex. 1000 FZ-coins kostar $19.99 och varje låda kostar 750 FZ-coins. Man är garanterad att få minst en mugg, T-shirts har en chans på 21.33% och hoodies en chans på 3.12%. Har hört att det ska vara en ganska lukrativ försäljningsmodell men framförallt högt uppskattad av kunderna!

Jag gillar hur du tänker. Men allt måste vara kosmetiskt, så musmattan får de inte sälja eftersom det ger en fördel i spel. Och man måste kunna grinda ihop till allt så 100 foruminlägg borde ge 1 FZ-coin.

Medlem

Are you a man or a mouse tisha har man ju hemma i nostalgi garderoben, fast det var kanske PC-gamers?

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag gillar hur du tänker. Men allt måste vara kosmetiskt, så musmattan får de inte sälja eftersom det ger en fördel i spel. Och man måste kunna grinda ihop till allt så 100 foruminlägg borde ge 1 FZ-coin.

Yes! Det blir skitbra men det man grindar ihop borde vara en separat Forum-valuta ("FZ-points") med en rate där 10st FZP = 1st FZC. Varje "like" man får ger dessutom 2 FZP för att premiera posting-skillz.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

123
Skriv svar