"6 augusti" för The Outer Worlds på Steam ändrades snabbt till "2019"

Robot
"6 augusti" för The Outer Worlds på Steam ändrades snabbt till "2019"
Medlem

"Obsidian sagt att spelet tar mellan 15 och 40 timmar beroende på spelare"

Så 15h för en vanlig gamer här på fz och under 10h- för en som rushar lite väl fort? Låter oväntat lite speltid.

Inaktiv

Perfekt! Då hinner de patcha till det rejält tills man börjar spela igen till sena hösten.

Medlem

Det är samma vecka som jag tar semester...Det är ett tecken!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Bra att Obsidian går tillbaka till rent 3D perspektiv likt FallOut: New Vegas. Är inget fan av isometriskt så detta göra att jag kommer köpa ett Obsidan "handmade" spel igen. The Outer Worlds ser spännande ut och jag gejmar året om så tidigt augusti passar mig perfa. Lite orolig för grafiken bara som ser smärtsamt likt ut Bethesdas eviga gamla skrot projekt "Creation Engine".


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Tamazin:

"Obsidian sagt att spelet tar mellan 15 och 40 timmar beroende på spelare"

Så 15h för en vanlig gamer här på fz och under 10h- för en som rushar lite väl fort? Låter oväntat lite speltid.

Jag har alltid varit lite frågande till det där med speltid. Utöver väldigt linjära spel så hamnar min sluttid alltid över även den bortre gränsen för vad som beräknats. Så minst 40h låter inte så tokigt.


signatur

Jump in.

Medlem

Riktigt taggad, Obsidian har ju inte svikit en hittills när det kommer till deras RPG:s. Älskar Alpha Protocol, ett guilty pleasure utan dess nåde, samt Dungeon Siege III talar vi inte om.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Jag har alltid varit lite frågande till det där med speltid. Utöver väldigt linjära spel så hamnar min sluttid alltid över även den bortre gränsen för vad som beräknats. Så minst 40h låter inte så tokigt.

Tyranny var ju rätt kort men var ju gjort för att man skulle spela om det flera gånger, så de kanske har samma upplägg här.

Medlem

Angående speltiden tycker jag det låter lagom med 40 timmar, vilket jag tolkar som main quest 15 timmar + utforskning.

Ambassadör
Xbox

@kaealy: Så kan det säkert vara. De har ju sagt att det ska finnas många val att göra.


signatur

Jump in.

Medlem

Hoppas spelet inte blir så himla rött i slutändan!

1
Skriv svar