Vampire: The Masquerade-uppföljare kan visas om mindre än en månad

Robot
Vampire: The Masquerade-uppföljare kan visas om mindre än en månad
Medlem

Kopplingen mellan Tender och Vampire The Masquerade går åt andra hållet också. I senaste source-boken till VtM "Camarilla" så nämns Tender kort så här:

Citat:

Tender is a dating site. RED-Buzz has reported that, in cities like Athens and Rome, "catfishing" on the site seems to be skyrocketing. Rather than traditional catfishing, many of the "dates" are diseased and malformed, with at least one date trying to bite their prospective boyfriend.

Medlem

Jag är superhypad

Medlem

Jag gillar verkligen Paradox. Blåser företaget dessutom liv i Vampire the Masquerade-licensen så tänker jag fan komma förbi deras kontor med en bukett blommor (eller en blodpåse)

Tråddemonen
Testpilot

Can i get A HALLELUJAH!?

Medlem

Jag antar att det är Tender som i [tänder].

Frilansare
Skrivet av Hullken:

Jag antar att det är Tender som i [tänder].

Eller som i "mört" (kött). Sen blir ju tender extra roligt med svenskvinkel!

Medlem

Ja snälla, säg att det är så! Har så schysta minnen av ettan, ja minus buggarna då.

Medlem

Hell yes ! Älskade det spelet , ALL ABOARD THE HYYYYPE TRAIN . CHOOOO CHOOOOOOO


signatur

It´s a me

Medlem

Fy fan vad nice! Hoppas, hoppas!


signatur

I drank what?

Medlem

Hoppas, hoppas!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Här är ett spel som faktiskt kan framkalla hype, håller tummarna för att detta rykte är sant.


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Jag har aldrig lirat "Vampire: The Masquerade" men läst mycket gott om det. Kultförklarat av många. Har det i min wishlist på Steam så tänkte köpa det nån gång. Däremot har jag svårt att leva mig in i gamla spel med en grafik som inte åldrats så bra. Självklart inte då spelet är från 2004. Spelet ligger i min Bucket List iaf. Måste ge det ett försök.

Angående åldrande grafik så är ju "Cel Shading" tekniken det som verkligen åldras utmärkt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Bah.

Blir säkert någon slags boardgame.

Om inte det, VTMB remaster.

Om inte det, World of Darkness MMO Revival.

Om inte det, verkligen ett nytt VTM.

Annars kastar jag mig själv till varulvarna.


signatur

Ordo Ab Chao

eld
Medlem

party!

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag har aldrig lirat "Vampire: The Masquerade" men läst mycket gott om det. Kultförklarat av många. Har det i min wishlist på Steam så tänkte köpa det nån gång. Däremot har jag svårt att leva mig in i gamla spel med en grafik som inte åldrats så bra. Självklart inte då spelet är från 2004. Spelet ligger i min Bucket List iaf. Måste ge det ett försök.

Angående åldrande grafik så är ju "Cel Shading" tekniken det som verkligen åldras utmärkt.

Om du någon gång köper det, glömt inte att ladda ned den inofficiella patchen. Har för mig att det finns minst ett main quest som är praktiskt taget att klara utan den

För övrigt vill jag påstå att gameplay fortfarande håller. Grafik är dock en annan femma. För mig som har nostalgin fungerar den förstås, men för någon som inte spelat det förut? Dunno

****

@NiclasWestlake CHOOO CHOOO! Nu kör vi! Hype train ända in i kaklet!
https://imgur.com/a/x72t78f

Har inte varit såhär taggad på ett (potentiellt) spel sedan Andromeda. Hoppas att hypekrashen blir mindre massiv den här gången


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Skribent

Fyfan hatar det spelet....bara för Ocean side hotell...har aldrig varit så jäkla rädd i hela mitt liv över något. Fick spela mitt på dagen, utan ljud för att kunna ta mig igenom banan...sjukt olustig stämning haha

I övrigt, fantastiskt spel


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Sautan i gautan så najs!

Spelet hade lite tekniska problem (Första Source-spelet någonsin) och ett lite för påskyndat 'endgame' men det är trots det ett av de bästa spelen jag har spelat.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Om du någon gång köper det, glömt inte att ladda ned den inofficiella patchen. Har för mig att det finns minst ett main quest som är praktiskt taget att klara utan den

För övrigt vill jag påstå att gameplay fortfarande håller. Grafik är dock en annan femma. För mig som har nostalgin fungerar den förstås, men för någon som inte spelat det förut? Dunno

****

@NiclasWestlake CHOOO CHOOO! Nu kör vi! Hype train ända in i kaklet!
https://imgur.com/a/x72t78f

Har inte varit såhär taggad på ett (potentiellt) spel sedan Andromeda. Hoppas att hypekrashen blir mindre massiv den här gången

Har nog inte varit så här taggad på ett spel sedan .....gud vet när.
Får hoppas dem håller sig till original stuket.


signatur

It´s a me

Medlem

Nya missions i Tender igår/idag och nytt på trust no more
https://www.trustnomore.com/2019/03/02/tender-digging-in/

Medlem

Började med Tender och körde några dagar men det ibland funkade det inte att gå vidare eller skriva in svar så jag gav upp tyvärr. Men riktigt taggad på detta spel!

1
Skriv svar