Bethesda presenterar 3 gratisuppdateringar till Fallout 76

Robot
Bethesda presenterar 3 gratisuppdateringar till Fallout 76

Och passar på att be om ursäkt, igen.

#2019, #fallout-76, #roadmap


Gnällkuk

Alla sju fortfarande aktiva spelare väntar spänt...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Alla sju fortfarande aktiva spelare väntar spänt...

Sju? Optimist.

Moderator | Testpilot
Skrivet av trickeh2k:

Alla sju fortfarande aktiva spelare väntar spänt...

Har faktiskt en snubbe som tar samma buss hem som mig när jag jobbar kväll som lirar spelet och tycker det är kul.

Bara 6 till då...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

eld
Medlem

Bethesda försöker släcka eldar på en redan utbrunnen askhög.

Medlem

Finns det en chans att spelet är värt att testa om ett halvår eller så då dem kanske fixat det mesta?

Medlem
Skrivet av Querth:

Finns det en chans att spelet är värt att testa om ett halvår eller så då dem kanske fixat det mesta?

Eftersom de lyckats att göra spelet värre med vissa patchar så kan man nog inte säga ja med 100% som man borde kunna göra.

Medlem

är det så att folk skjuter en om dom ser en i spelet och tar allt man har. har inte lirat sen jag fick två crasher på¨character creation sektionen.
finns det pve servrar eller privat?

Medlem

Det är större chans att Sergio Canavero lyckas göra en fläckfri huvudtransplantation inom de närmaste åren, än att Bethesda lyckas locka mig till Fallout 76. Och då är jag en som spelat sönder Fallout-serien!

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

är det så att folk skjuter en om dom ser en i spelet och tar allt man har. har inte lirat sen jag fick två crasher på¨character creation sektionen.
finns det pve servrar eller privat?

Finns väldigt liten anledning till att skjuta andra spelare. Dels tar det lång tid om man inte skjuter tillbaks, dels så är det bara scrap som går att loota.
Nej, inga pve- eller privatservrar än.

Hade de gjort något för att belöna early adopters och ge spelare en faktisk anledning till att återvända, så kanske. I nuläget får det dock fortsätta vila i frid.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Finns väldigt liten anledning till att skjuta andra spelare. Dels tar det lång tid om man inte skjuter tillbaks, dels så är det bara scrap som går att loota.
Nej, inga pve- eller privatservrar än.

Hade de gjort något för att belöna early adopters och ge spelare en faktisk anledning till att återvända, så kanske. I nuläget får det dock fortsätta vila i frid.

ok bra och tråkiga nyheter. tack.

Medlem

Känns ju som att allting gått för långt när utvecklare måste poängtera att uppdateringar är "gratis", vad hände med den gamla goda tiden då content patchar släpptes som vanliga uppdateringar?

phi
Medlem

Tack, jag hatar det.

Ambassadör
Xbox

Att man petar med en pinne på liket så det rör sig betyder inte att det lever. Begrav skiten.


signatur

Jump in.

Medlem

Detta är väl trots allt goda nyheter? Att Bethesda fortsätter lägga ned tid och resurser på spelet trots dess dåliga start och lilla spelarbas. Jag har själv spelet från när det släpptes och spelets release var ju inget annat än en skandal då en del även trodde att Bethesda eventuellt skulle lägga spelet åt sidan om det inte skulle komma att gå med vinst, men dessa nyheter höjer ju snarare mitt förtroende för företaget, och hoppas de kan göra spelet till vad det var menat att vara! Jag ser ingen anledning till varför dessa hatvågor ofta ska börja bölja när spelet Fallout 76 nämns. Börjar bli lite tröttsamt. Skulle gärna vilja få höra någonting nytt som jag inte hört innan

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Detta är väl trots allt goda nyheter? Att Bethesda fortsätter lägga ned tid och resurser på spelet trots dess dåliga start och lilla spelarbas.

Jovisst. Men glöm inte att gamers gillar att gnälla. Särskilt om spel de inte spelar själva.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
köpt

köpte precis Fallout 76 idag (billigt på g2a). verkar ju rätt kul ändå för lite pengar! spelat typ 2h hittils

eld
Medlem
Skrivet av Akronym:

Jovisst. Men glöm inte att gamers gillar att gnälla. Särskilt om spel de inte spelar själva.

Ta en titt på battlefront 2 så ser du hur lite spel faktiskt räddas av year 1 updates.

Spel tar flera år att bygga ihop, så de kommer inte kunna göra något drastiskt på knappt ett år.

Inaktiv

@UggleMannen: Deras PvP-system fungerar som så att skjuter du på mig tar jag bara en bråkdel av skadan och detta tolkar spelet som att du bjuder in mig till PvP vilket jag svarar ja på genom att skjuta tillbaka på dig. Problemet med detta är bland annat att om du skjutit på mig så är bollen då på min planhalva vilket gör att jag i lugn och ro kan välja mitt bästa vapen och gå fram till dig och när du inte är beredd ge dig allt jag har då mina skott gör full skada.

Medlem

Ett bra spel får uppdateringar som kanske gör det bättre.
Och så intressant att folk gnäller på nytt material i ett spel, det brukar ju aldrig hända i spelvärlden att det kommer tillägg...


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem

Spelare över level 50 bli legendarer, är inte de flesta spelare över level 200 nu

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Alla sju fortfarande aktiva spelare väntar spänt...

Konstigt hur 7 personer kan fylla ut flera servrar hela tiden.
Aldrig sett så pass få spelare online när jag kör iaf.

Skrivet av Witchfinder:

Spelare över level 50 bli legendarer, är inte de flesta spelare över level 200 nu

Inte alla, har sett någon enstaka som är 300+, ett tiotal som är 200+, dom flesta är dock allt emellan 60 till 150 (iaf av dom jag stöter på när jag spelar).
Själv är jag för tillfället Level 96 så och då har jag spelat strax över 200 timmar på PC (mycket utforskande, inte så mycket hårt levlande).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar