I Airborne Kingdom bygger du städer i luften

Robot
I Airborne Kingdom bygger du städer i luften
Medlem

Vilken udda men spännande stadsbyggare. Ska hålla ett öga på utvecklingen och se om det kan bli något värt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

"Airbörne Kingdöm", älskar svengelskan i loggan! 😀

Medlem
Skrivet av ilovemajs:

"Airbörne Kingdöm", älskar svengelskan i loggan! 😀

Läser man titeln med "ö" kan man även få en skön fransk brytning!

ELF
Medlem

Intressant må jag säga. Känner ingen superhype, men annorlunda nog att ändå väcka ett litet habegär.

@Millen: Får ju bara Rosa Pantern i huvudet


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

eld
Medlem
Skrivet av ilovemajs:

"Airbörne Kingdöm", älskar svengelskan i loggan! 😀

klassisk stargåte

Medlem

Helt klart hålla ett öga på.

Medlem

När jag läste "2020" tänkte jag att haha nu skrev de nog allt fel.. men så insåg jag att det är ju nästa år och att jag börjar fan bli gammal!

1
Skriv svar