Apex Legends, Officiella speltråden – Allmän Diskussion / Spelare / Frågor / Info

Moderator | Testpilot
Skrivet av CliQue-SinneD:

Samma här.. Går upp 2 timmar tidigare än jag måste för att kunna spela..

Vi behöver hjälp.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vi behöver hjälp.

Verkligen... Frugan ligger och sover vägg i vägg när jag spelar så kan inte prata med folk

Blir ett jäkla pingande


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Varför är alla så förtjusta i flod-byn i mitten av banan?


signatur

Övning ger träning.

Medlem

@Seybsnilksz: Det är man inte

Själv landar jag helst i Market, Skull Town, Hydro eller Bunker.

Medlem

Helt solo btw, team mates dog inom en minut. ÄNTLIGEN en 20 BOMB!
Haft över 3k damage många gånger men 20 kills är fan svårt att få, äntligen i alla fall!

Tråddemonen
Testpilot
Moderator | Testpilot

@Prixm: Riktigt snyggt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Får en snygg badge, gz

Medlem
Skrivet av Zimpan:
Skrivet av uberpwnage2.0:

@Prixm: Riktigt snyggt!

Skrivet av rigge:

Får en snygg badge, gz

Tackar! Yes, badgen är riktigt snygg!

Skägg.
10 Chambers

Fan, blir mer och mer kär i wingman. Flatline är också en redig favorit.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fan, blir mer och mer kär i wingman. Flatline är också en redig favorit.

Något speciellt som får dig gilla Flatline? Försökt testa den men hittar inget som jag gillar med den alls.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

Något speciellt som får dig gilla Flatline? Försökt testa den men hittar inget som jag gillar med den alls.

Den skjuter snabbt!


signatur
Tråddemonen
Testpilot

Ni som kanske har spelat mer en mig, vilket vapen är motsvarigheten till en MP5 i spelet? Är mycket för SMGs i shooters som skjuter stadigt. Inte en UZI liknande dvs.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zimpan:

Ni som kanske har spelat mer en mig, vilket vapen är motsvarigheten till en MP5 i spelet? Är mycket för SMGs i shooters som skjuter stadigt. Inte en UZI liknande dvs.

Skulle säga R99, eller 301.


signatur
Tråddemonen
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Tack! Jäklans vad snabbt svar, sitter du och spammar F5 på tråden eller?

Skägg.
10 Chambers

@Zimpan: man besöker ju sajten ett par gånger om dagen...


signatur
Inaktiv
Ny karaktär: Octance: Leak
Inaktiv
Läkta karaktärsinfo
Inaktiv
Medlem

Lägger upp den här också! Reddit down votar sönder mig och fick runt 100 kommentarer om att jag fuskar.

Deletade den tråden, gjorde en ny och fick samma respons.. Om man inte heter Shroud eller Dizzy så kan man inte göra sådant här utan att fuska antar jag.. Skittråkigt att inte någonsin kunna få recognition som en liten streamer för något man gör utan att man är en self-promotande cheater..

Medlem
Skrivet av Seybsnilksz:

Är ganska ny gällande Battle Royale. Har nästan roligare när jag samlar grejer och bygger upp vapnet med attachments än själva striderna haha.

Testat pubg? Lugnare tempo, mer attachments och större variation på vad man hittar. Beroende på vart man hoppar så kan man loota i många cirklar innan det blir strid(om man inte söker sig till fajt dvs). I Apex är det ju mer fokus på snabba strider än klassiska battle royal ala arma modden(som sen vart pubg) Finns pubg lite nu som är helt gratis.

Ett tips bara 🙂


signatur

//mvh

Medlem
Skrivet av klantbo:

Testat pubg? Lugnare tempo, mer attachments och större variation på vad man hittar. Beroende på vart man hoppar så kan man loota i många cirklar innan det blir strid(om man inte söker sig till fajt dvs). I Apex är det ju mer fokus på snabba strider än klassiska battle royal ala arma modden(som sen vart pubg) Finns pubg lite nu som är helt gratis.

Ett tips bara 🙂

Har provat men det känns så oraffinerat. Dåligt flyt i rörelser etc.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

KRASCH KRASCH KRASCH.

"Nya Nvidia drivrutiner ska lösa krascher."

Efter drivrutinerna: KRASCH KRASCH KRASCH

Medlem

Ugh, börjat få "0x00000000 memory could not be written" kraschen titt som tätt nu, ganska irriterande.

Förövrigt så har man grävt fram lite bilder på dom kommande karaktärerna -


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gen
Medlem

@Prixm: Det är sådana som dig man inte vill möta i en match Grymt jobbat, verkligen! Speciellt när du säger att du ofta får 3000 damage. Själv snittar jag nog på 150 eller så

@Carl Johansson-Sundelius: Ge ovan person en egen titel? "Over 3000" eller något

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Prixm:

https://www.youtube.com/watch?v=DOoQSkzAfls

Lägger upp den här också! Reddit down votar sönder mig och fick runt 100 kommentarer om att jag fuskar.

Deletade den tråden, gjorde en ny och fick samma respons.. Om man inte heter Shroud eller Dizzy så kan man inte göra sådant här utan att fuska antar jag.. Skittråkigt att inte någonsin kunna få recognition som en liten streamer för något man gör utan att man är en self-promotande cheater..

Snyggt!

Skrivet av Gen:

@Prixm: Det är sådana som dig man inte vill möta i en match Grymt jobbat, verkligen! Speciellt när du säger att du ofta får 3000 damage. Själv snittar jag nog på 150 eller så

@Carl Johansson-Sundelius: Ge ovan person en egen titel? "Over 3000" eller något

Hehe


signatur
Medlem

Jag relaterar till allt etc. etc.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Om man väljer att spela med kontroll, blir man ihop matchas med andra som spelar med kontroll? Som det är i Fortnite?
Inte jag som ska spela med kontroll


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Moderator | Testpilot
Skrivet av Molotov:

Om man väljer att spela med kontroll, blir man ihop matchas med andra som spelar med kontroll? Som det är i Fortnite?
Inte jag som ska spela med kontroll

Det tror jag inte. Spela bara på en konsol isf.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
APEX LEGENDS – JUNE 4 GAME UPDATE 1.2 AND LEGENDARY HUNT EVENT
123
Skriv svar