SCUM-utvecklarna ger info om kommande uppdateringar

Robot
SCUM-utvecklarna ger info om kommande uppdateringar

Bättre fordonsfysik, baser och nya vapen står bland annat på menyn.

#Gamepires, #SCUM, #Survival


FM-guru
F.d. Sisyr

Ett av få EA-spel jag faktiskt köpt, rätt kul med att köra med vänner. Många bra idéer i spelet. Som brukligt är med EA-titlar är det tidigt i sin utveckling och därmed sisådär med implementeringen av idéerna. Har dock inte spelat det sedan i julas nu. Blir att kika in nån gång framöver.

Tror släppet led en del av att folk trodde det var ett BR-liknande spel.

Avstängd

Dear devs. Put this game on console and offer singleplayer. Then compete with GTA 5 and RDR 2 on most sold games.

The only thing I'm saying is; Look at Conan Exiles singleplayer startup menu. MMMuoohFFFff!!! And this is as regarded as 1.0 in this context. OOOHHhuUU!!! Let's do it.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Ett av få EA-spel jag faktiskt köpt, rätt kul med att köra med vänner. Många bra idéer i spelet. Som brukligt är med EA-titlar är det tidigt i sin utveckling och därmed sisådär med implementeringen av idéerna. Har dock inte spelat det sedan i julas nu. Blir att kika in nån gång framöver.

Tror släppet led en del av att folk trodde det var ett BR-liknande spel.

Har själv ingen att lira med. Kan gärna lira med dig om du har lust

Medlem

Hmm, riktigt SCUMt men har aldrig hört talats om spelet ens

Medlem

Spelar hellre Anthem isf

Medlem
Skrivet av B-itta:

Spelar hellre Anthem isf

Självskadebeteende är aldrig bra.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Självskadebeteende är aldrig bra.

Vi spelar co-op campaign och måste ändå säga vi haft det underhållande

Medlem

SCUM... Asså är det bara jag som hajar till på namnet varje gång det dyker upp och funderar på om nåt nytt spel gjorts till SCUM-motorn som tex monkey Island I och II gjordes i vid 90-talets början? 😄

Fast när jag tänker efter så hette väl den motorn scumm med dubbla M?


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Va sugen på detta spel när det kom, men det hade stora problem med rubberbanding. Någon som vet om de löst det?

Medlem

Jag testade Scum i några timmar. Bad om pengarna tillbaka, var riiiktigt tråkigt spel. Kanske är bättre nu, vem vet... Men jag tänker då inte köpa det igen.

Skribent

Onödiga/barnsliga inlägg raderade. Håll god ton mina damer och herrar. Alla har vi olika smak, och det är helt okej. Man måste inte klanka ned på och förlöjliga andra för att de tycker annorlunda.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Onödiga/barnsliga inlägg raderade. Håll god ton mina damer och herrar. Alla har vi olika smak, och det är helt okej. Man måste inte klanka ned på och förlöjliga andra för att de tycker annorlunda.

1
Skriv svar