Svenska strategispelet Batalj släppt

Robot
Svenska strategispelet Batalj släppt

Studions första spel är ute på Steam, dessutom med tidsbegränsad rabatt.

#batalj, #fall-damage


Moderator | Testpilot

Fick faktiskt erbjudan att spela med en av utvecklarna på måndag. Synd jag inte kan streama hemifrån..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser faktiskt ut som ett spel som är helt och hållet i min smak, dock är min dator sämst samt att backloggen på mitt ps4 är för stor.

Skägg.
10 Chambers

Om du och en polare vill testa har jag två nycklar över, pinga personen i tråden så lottar jag när arbetsdagen börjar avslutas.


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om du och en polare vill testa har jag två nycklar över, pinga personen i tråden så lottar jag när arbetsdagen börjar avslutas.

Jag har så mycket annat att spela just nu så jag avstår Kommer ni att recensera spelet?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Svår att nå ut

Lite galet att köra utan publisher, gick ju betydligt bättre för Mutant

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om du och en polare vill testa har jag två nycklar över, pinga personen i tråden så lottar jag när arbetsdagen börjar avslutas.

Jag skulle ev. vara intresserad. Kompisen är inte medlem dock. 😱

Medlem

Är inte "turordningsbaserade strider i realtid" självmotsägande? Jag menar, realtid är ju när allt händer samtidigt i samma veva som man beordrar enheterna och turordning är när man ger order och sedan väntar in händelserna och motståndarens (mot)aktion.

Hur som helst inget för mig, men hoppas det går bra för dom.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om du och en polare vill testa har jag två nycklar över, pinga personen i tråden så lottar jag när arbetsdagen börjar avslutas.

Jag skulle gärna prova det tillsammans med min son

Medlem
Skrivet av muscle:

Lite galet att köra utan publisher, gick ju betydligt bättre för Mutant

Detta är säkert ett bra spel, men jag tänkte samma sak, jag har knappt hört om spelet och när jag kollar på steam nu så är det inte många som köpt det, alltså. Man ser ju inte sales, men man kan får en bra överblick på det där via steam charts och mängden som skrivit recensioner på steam. Studion verkar vara 14 pers också, det är många munnar att föda.

Edit: Jag måste förtydliga här, att jag tycker inte det är galet att inte har förläggare, det är många som inte har det som det går apbra för, menade mera din rubrik, att det är svårt att nå ut.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Gillar namnet. Spontant ser det ut som ett spel för telefoner/plattor, inget fel i det.

Som patriot önskar jag att det går bra.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar