Rocksteady tycks förbereda sig inför ett stort spelavslöjande

Robot
Rocksteady tycks förbereda sig inför ett stort spelavslöjande
Medlem

Ett storäventyr med Båtsman som huvudperson hade varit något.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Hade gärna sett typ Green Arrow eller John Constantine i ett eget spel faktiskt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Batman Royale

Medlem

Älskar Arkahm serien. Lirade nyligen igenom Arkham Knight igen. Spelet har sina brister men gillar verkligen alla karaktärerna och tycker spelet ser väldigt snyggt ut. SImpel men väldigt rolig combat också. Synd att ett sånt bra spel hade så mycket problem vid release vilket sumpade ryktet lite. Har alltid varit lite av en Marvel fanboy, dock så är Batman en av de roligare superhjältarna enligt mig med mest intressanta fienderna också. Ska bli kul att se vad dem jobbar på! Om det kommer vara något DC relaterat eller något helt nytt.

Medlem

Hoppas inte det blir mer Batman, är lite less på honom. Även fast jag gillar Arkham-spelen så räcker det nu.

Medlem

Arkham-serien är superb! Alla spel är fantastiskt bra i min mening. Men då är jag en riktig Batman-fanboy också.
Ser gärna stora omarbetningar gällande spelmekanikerna. Visst är striderna riktigt trevliga än idag, men det har körts i så många spel nu, så något nytt lär vi ha.

Medlem

Jag är lite trött på just Batman som spelserie, så jag hoppas att de gör någonting annat den här gången. Men de är suveräna utvecklare så jag är väldigt intresserade av vad deras nästa projekt är.

Medlem

Känner fortfarande inget sug efter Knight, hade varit häftigare med ett mörkt Harry Potter eller mörkt Turtles istället.

Medlem

sagan om saltkråkan med båtsman och dom.
kanske?
nä blir nog läderlappen.

Medlem

Knorrhane VS Ruskprick! Sjukt taggad på det spelet!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Håller tummarna för ett nytt Båtsman i Asylum-stil, eller betydligt mindre öppen värld i alla fall.
Joker tillbaka med Mark Hamills röst. Får gärna vara mörkare/vuxnare/mindre lättsamt.

Medlem

Hade varit kul med något oväntat, typ tredjepersonvy Warhammer á la Space Marine eller the old world, vilket som. Behövs bättre användande av licensen åtminstone.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Co-op?
Dual screen Batman & Robin!

Medlem

Gick det inte ett rykte om att de jobbade med ett Turtles spel? Hade varit fett och hade fungerat mycket bra med deras stil och stridssystem.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Hoppas verkligen inte på ett till Arkham-spel. Även om de försöker sig på nån slags Arkham Knight + The Division co-op spel mix med andra superhjältar skulle det kännas för trött.

Vill se Rocksteady ta sig en annan licens eller göra eget IP nu.

Medlem

Vore fantastiskt med ett Turtles-spel! Alla helst om det vore lite mörkare och man kunde köra runt med deras van och fightas mot kända skurkar. Vet inte hur många gånger jag dragit igenom Turtles In Time!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Hoppas spelet går att lira single player också då det är det enda jag lirar. Inte för mycket fokus på co-op. Det är vad jag önskar iaf. Ser gärna mer av Arkham spelen då de är riktigt vassa med mörk stämning och vass grafik med härlig tight spelkontroll. Skulle dock inte ha något emot om det skulle bli ett SuperMan spel. RockSteady Studios är riktigt talangfulla och vet vad de gör. Vill även ha tillbaka Joker som den tyngsta antagonisten. Sedan ska de andra skurkarna som t.ex Penguin och Two-Face få stora roller också.

Angående Batmans svenska gamla namn "Läderlappen" så är det ett så komiskt sunkigt namn. Verkligen gräsligt, hehe..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

Vore fantastiskt med ett Turtles-spel! Alla helst om det vore lite mörkare och man kunde köra runt med deras van och fightas mot kända skurkar. Vet inte hur många gånger jag dragit igenom Turtles In Time!

Håller helt med!

Har du spelat remaken på Turtles in time?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd

Även om jag är lite av en Batman fan och älskar Arkham serien så är jag ännu större Matrix fan och hoppas verkligen att nästa spel av Rocksteady är just ett Matrix spel. Behöver absolut inte vara baserat på de tidigare filmerna heller utan får gärna vara ett helt nytt standalone äventyr.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Ge mig hela Arkham-serien i en remaster i UE4 med co-op.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Håller helt med!

Har du spelat remaken på Turtles in time?

Nej, minns att jag kikade på det för flera år sen men det blev aldrig av att jag köpte det. Får ta och kika på det igen! Men det finns ett flertal schyssta alternativ till Turtles In Time som Hyperstone Heist och Turtles Arcade. Riktigt härliga som co-opspel!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

1
Skriv svar