Bannermen släpps idag – här är launchtrailern

Robot
Bannermen släpps idag – här är launchtrailern

Svensk realtidsstrategi av klassiskt snitt.

#bannermen, #release


Medlem

Ser ganska kul ut. Väntar på recensioner dock innan det blir ett köp


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Någon som vet om det är Fantasy eller inte? Realistiskt brukar bli tråkigt snabbt, tycker inte Age of Empires är något vidare personligen.

Medlem

Som jag skrev i tråden om det så vet jag inte om jag kan kalla det "klassiskt" RTS då det innehåller hjältar, är face paced, har grind av mobs och micro management med "MOBA-skills"-stuk.

Dock bra med fler spel som satsar på basbyggande och resurssamlande, hoppas på fler titlar och önskar samtidigt Pathos Interactive lycka till


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ser riktigt kul ut men Varför så föråldrad grafik?

Medlem
Skrivet av Yabba:

Ser riktigt kul ut men Varför så föråldrad grafik?

Grafiken var en av sakerna som jag uppskattade när jag körde BETAn, den var inte skrikig, cartoonish eller på annat sätt störande. Den gjorde det den skulle och ser faktiskt helt Ok ut även om en del stillbilder kan se lite tråkiga ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Glömmer bort spelen jag vill ha när jag läser FZ varje dag, t.ex det här... Hur gör ni för att komma ihåg och hålla ordning på vad som komma skall? Skulle vilja ha en Gilla knapp eller något som sparades på min profil!

Medlem

Tack så jättemycket för att ni posta om oss! 💖


signatur

PC | Bannermen® | 21 februari 2019 STEAM
Solo kampanj, 1v1 -> 4v4 | RTS | Matchmaking & Ladder
Läs mer om oss på vår hemsida Bannermen.net
Vill du vara med och påverka? Ge oss dina synpunkter på vår Discord.

Medlem
Skrivet av conthox:

Grafiken var en av sakerna som jag uppskattade när jag körde BETAn, den var inte skrikig, cartoonish eller på annat sätt störande. Den gjorde det den skulle och ser faktiskt helt Ok ut även om en del stillbilder kan se lite tråkiga ut.

Jag håller med om allt det du säger. Men det känns inte riktigt som 2019. Med det sagt kommer jag absolut köpa spelet, grafik är trots allt inte avgörande.

Medlem
Skrivet av Bannermen:

Tack så jättemycket för att ni posta om oss! 💖

Vilken tid släpps det? Orkar onte sitta å hammra uppdatera längre😄

Medlem
Skrivet av Yabba:

Vilken tid släpps det? Orkar onte sitta å hammra uppdatera längre😄

@Yabba Spelet släpps 17.00 Så om cirka 22 minuter.


signatur

PC | Bannermen® | 21 februari 2019 STEAM
Solo kampanj, 1v1 -> 4v4 | RTS | Matchmaking & Ladder
Läs mer om oss på vår hemsida Bannermen.net
Vill du vara med och påverka? Ge oss dina synpunkter på vår Discord.

Medlem

Det blir ett köp om 16 min


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Yabba:

Ser riktigt kul ut men Varför så föråldrad grafik?

Tycker grafiken var mysig när jag testade spelet. Inget att klaga på. I den här typen av spel kan för bra grafik vara störande. Man vill gärna se allt klart och tydligt.

Skrivet av Jonator:

Glömmer bort spelen jag vill ha när jag läser FZ varje dag, t.ex det här... Hur gör ni för att komma ihåg och hålla ordning på vad som komma skall? Skulle vilja ha en Gilla knapp eller något som sparades på min profil!

Själv använder jag mest Steams Wishlist


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Hx2
Medlem

Är det bara jag som inte hittar det på steam?

Medlem
Skrivet av Hx2:

Är det bara jag som inte hittar det på steam?

https://store.steampowered.com/app/699740/BANNERMEN/

Hx2
Medlem
ELF
Medlem

@Jonator: Wishlist i valfri spelbutik om spelet finns tillagt (släppt/osläppt) annars så skriver jag upp mycket i ett textdokument. Simpelt, men gör sitt jobb bra.
Finns en hemsida till spelet så kan du ju även spara bokmärken/favoriter i en egen kategori. Finns ju även något som heter mobiltelefon. Lade en gång till release date för ett spel i almenackan, men appar som exempelvis Keep finns ju.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Testa betan. Det var rätt meh då iaf. Även om man förbiser grafiken så var det ett oldschool rts som inte gjorde något nytt. Det var för basic när det kommer till gameplay.

1
Skriv svar