Inget nytt Alien, men Alien: Isolation på väg till Xbox Game Pass

Robot
Inget nytt Alien, men Alien: Isolation på väg till Xbox Game Pass

Litet plåster på det djupa Alien: Blackout-såret.

#alien-isolation, #nyhetstips, #xbox-game-pass, #xbox-one


Medlem

Förvisso inte gällande just Alien, men.. batman return to arkham led ju av en del framedrops på xbox när det släpptes, är det bättre nu?

Ambassadör
Xbox

Jag vet inte om jag vågar spela Alien: Isolation... Jag är ett fan av Alien-universumet men jag är också lättskrämd som fasiken. Men får väl testa...haha.


signatur

Jump in.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Patrik1975:

Förvisso inte gällande just Alien, men.. batman return to arkham led ju av en del framedrops på xbox när det släpptes, är det bättre nu?

Ja, med Xbox One X-enhanced patchen så fixades det till sägs det.


signatur

Jump in.

Medlem

SKulle aldrig våga testa på min Xbox. Och det är inte framedrops jag är rädd för!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Vafan gamepass har höjt priset till 99/mån.
Chocken när jag såg min räkning!

Medlem

Jag vågade 2 timmar sedan jag köpte det på pc för något år sen... Ångrar att jag köpte det, men det är fan FÖR läskigt för att vara kul. Typ metro spelen är precis lagom läskiga för att jag ska kunna spela igenom dem haha

Medlem
Skrivet av snubben:

Jag vågade 2 timmar sedan jag köpte det på pc för något år sen... Ångrar att jag köpte det, men det är fan FÖR läskigt för att vara kul. Typ metro spelen är precis lagom läskiga för att jag ska kunna spela igenom dem haha

Men spela det med någon bredvid dig då så blir det som en interaktiv skräckfilm för er båda. Så gör jag med spelen som är för leskig att spela själv haha

Ambassadör
Xbox
Skrivet av snubben:

Jag vågade 2 timmar sedan jag köpte det på pc för något år sen... Ångrar att jag köpte det, men det är fan FÖR läskigt för att vara kul. Typ metro spelen är precis lagom läskiga för att jag ska kunna spela igenom dem haha

Haha, det låter lovande alltså...


signatur

Jump in.

1
Skriv svar