Total War: Three Kingdoms historiskt “korrekta” läge visas upp

Robot
Total War: Three Kingdoms historiskt “korrekta” läge visas upp

Tycker du att Total War blivit för superhjältigt?

#battle, #gameplay, #records-mode, #total-war-three-kingdoms


Medlem

Hoppas på långsammare strider där. Är inte förtjust i 500 man som slaktar varandra på 10 sekunder så man inte hinner med några taktiska beslut.
Snacket mellan ledarna var ju dock mest cringe enligt mig!

Medlem
Skrivet av Christoffer B:

Hoppas på långsammare strider där. Är inte förtjust i 500 man som slaktar varandra på 10 sekunder så man inte hinner med några taktiska beslut.
Snacket mellan ledarna var ju dock mest cringe enligt mig!

Vänta på Radious om dom inte fixar det. Han brukar fixa det mesta.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Zidious G:

Vänta på Radious om dom inte fixar det. Han brukar fixa det mesta.

Jaså, brukar hans moddar ses som balanserande? Har bara testat Radious till Warhammer, och den modden var ju tvärusel. Hans idé av balansering där tycktes vara att lägga till enheter till alla faktioner till dess att ingen hade några svagheter eller definierande karaktär längre och alla spelade likadant. Mindre intressant.

Kul kanske om man bara är ute efter massa nya enheter dock.

Medlem

Kommer definitivt att köra på "superhjälteläget" vad det nu heter. Jag är ett stort fan av Dynasty Warriors serien (förutom det senaste) och det är just det som är "The Legend of the Three Kingdoms" för mig. Så jag tror nog att det kommer att bli kul, precis som Total War Warhammer.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Vänta på Radious om dom inte fixar det. Han brukar fixa det mesta.

Nja, Radious tycker jag inte är bra att balanserade strider. DEI-gänget till Rome 2 tycker jag i så fall gör det bättre!

1
Skriv svar