Så skapades överlevnadsspelet Astroneer

Robot
Så skapades överlevnadsspelet Astroneer

Utvecklarna bryter ner utvecklingen under en timmes stream.

#astroneer, #gdc


Medlem

Sweet! Körde det en skvätt när det var EA. Riktigt roligt! Kanske borde ge det en ny chans nu när det är färdigt!


signatur

Halo kompis!

Testpilot

Har fortfarande grymt kul , de patchar en gång i veckan och fixar buggar för fullt just nu.

NiC
Medlem

Spelade 15 timmar i helgen! Mycket underhållande! Lite fixar på multiplayer sidan skulle dock vara att önska!

Medlem

Är det som no mans sky (efter den senaste co-op patchen?) eller är jag ute och cyklar?


signatur

"High life on low budget"

Testpilot
Skrivet av bent toe:

Är det som no mans sky (efter den senaste co-op patchen?) eller är jag ute och cyklar?

Jag har spelat ytterst lite No mans sky men där finns det väl oändligt med planeter. Astroneer har 7.
Du använder ett terrain-tool i Astroneer och grafiken är det stor skillnad på.
Man bygger väl inte en bas heller i No mans sky utan uppgraderar skepp?
Så ja det är skillnad

Medlem

@Harakiri:

Jorrå, basbyggande är en ganska stor del av NMS


signatur

Halo kompis!

Testpilot
Skrivet av Bussovic:

@Harakiri:

Jorrå, basbyggande är en ganska stor del av NMS

Ah du ser , mina 15 minuters spelande vid release gav inte så stort perspektiv.
No mans sky ligger i min allt växande backlog på spel. *puh!*

Medlem

@Harakiri:
Det blev bättre efter ett år typ. Jag refundade spelet först efter att ha köpt det men det var betydligt roligare när de fixat till allting, såsom att lira med folk.


signatur

Halo kompis!

Testpilot
Skrivet av Bussovic:

@Harakiri:
Det blev bättre efter ett år typ. Jag refundade spelet först efter att ha köpt det men det var betydligt roligare när de fixat till allting, såsom att lira med folk.

Ja No mans sky har verkligen fixat till sig efter tid. Tänk om fler spel kunde fixa sådant (Fall*HOST*76)

1
Skriv svar