Flower släpps till PC efter 10 års frånvaro

Robot
Flower släpps till PC efter 10 års frånvaro

Meditativt blomsteräventyr kommer till en dator nära dig

#Flower, #Thatgamecompany


Medlem

Alla vet att man inte kan chilla framför en dator, det är bara blod som gäller då! DIE DIE DIE!!!

Hoppas åtminstone dom lagt till stöd för 4K och raytracing eller vad Nvidias senaste kallas.

Medlem

Wow! Vilken trevlig överraskning, minns att jag tittade långt och länge efter en PS3:a när Flower kom, tur att man inte köpte någon.

Medlem

Vad gör man ens i detta? Flyger över en äng som ett litet blad?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hur hög måste vara vara för att köra detta?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vad gör man ens i detta? Flyger över en äng som ett litet blad?

Ja ungefär ser riktigt tråkigt ut. Är väl ett bra barnspel.
https://www.youtube.com/watch?v=gk0XJdGAEa0

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vad gör man ens i detta? Flyger över en äng som ett litet blad?

Du är vinden och åker runt och samlar blommor. Låter dåligt, men det är faktiskt ett väldigt mysigt spel.

Releasehästryttare

10 år sen??! fuck i'm old!

Btw har för mig jag läste nånstans att Jorney skulle släppas i april, kommer ej ihåg var dock.

Medlem

Jag minns när det här kom, folk omkring mig var helt lyriska av någon väldigt oklar anledning. Fortfarande idag så pratar samma personer om detta...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kul att det släpps till flera butiker som Steam, GoG och EPiC. Bra!! Nu är jag inte intresserad av spelet men uppskattar sådant.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Geeks Gaming
Skrivet av Devan:

Btw har för mig jag läste nånstans att Jorney skulle släppas i april, kommer ej ihåg var dock.

Stämmer, kommer att komma genom epics launcher

KoP
Medlem

Testade Flower när det var nytt men blev rätt tråkigt efter 10 min. Inget för mig iaf. 🤔

Medlem

Flower var riktigt kul att spela med sixaxis. Ett riktigt litet lyckopiller till spel ❤ Skaffade det och Journey till PS4.

1
Skriv svar