The Ghost Survivors släpps till Resident Evil 2 idag – se trailern!

Robot
The Ghost Survivors släpps till Resident Evil 2 idag – se trailern!

Gratis dlc lagom till spelhelgen.

#capcom, #dlc, #resident-evil-2


Medlem

Prövat 5 ggr å dött alla gånger 😂 kass man är. På PC kan jag tänka mig att det är lite lättare

Medlem

Undrar hur mycket story det faktiskt är

Medlem

Sådär ja, har 100% trophies på main story och 4th survivor.
Nu ska man bara ta detta DLC också då

Medlem
Skrivet av Cordayne:

Undrar hur mycket story det faktiskt är

Typ ingenting, det är som att köra som Hunk. Ta dig från punkt A till B så fort som möjligt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är det ett seperat dlc man måste tanka eller kom det med i uppdateringen som verkar kommit idag? Ps4 som gäller alltså.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av N_micke:

Är det ett seperat dlc man måste tanka eller kom det med i uppdateringen som verkar kommit idag? Ps4 som gäller alltså.

Det var bara en trevlig överraskning. När man startade spelet

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Det var bara en trevlig överraskning. När man startade spelet

Ah, ingen extra ansträngning är ju alltid trevligt Speciellt när det kommer till att hitta saker på PSN store..


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Blir att spela den imorgon. Gillade verkligen Ps1-skinsen de släppte! Det är nåt speciellt med den där low poly-looken


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Grundspelet var riktigt bra. Det kändes old-school men modernt på samma gång.

Mr X skrämde skiten ur mig ett par gånger på ett sätt jag inte har upplevt så länge jag kan minnas. En av gångerna så stod jag i biblioteket och skulle flytta bokhyllorna, vände mig lite åt vänster och där stod han och laddade en högerkrok! Var helt övertygad, baserat på hans steg, att jag hade lite marginal. Skämdes nästan efteråt över hur skraj jag blev, men det var en fin upplevelse.

Spoiler

Detta lockar dock inte mig, men kul att det är gratis


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Spännande. Håller på med Metro Exodus @ Steam men ska försöka klämma in detta DLC imorgon. Vad rolig hon såg ut 1.30 in i klippet då bruden smällde av handgranater på basketplan bland alla lickers. Vilken min hon gör. Skratt/gråtandes.

Skrivet av Freakon:

Grundspelet var riktigt bra. Det kändes old-school men modernt på samma gång.

Mr X skrämde skiten ur mig ett par gånger på ett sätt jag inte har upplevt så länge jag kan minnas. En av gångerna så stod jag i biblioteket och skulle flytta bokhyllorna, vände mig lite åt vänster och där stod han och laddade en högerkrok! Var helt övertygad, baserat på hans steg, att jag hade lite marginal. Skämdes nästan efteråt över hur skraj jag blev, men det var en fin upplevelse.

Spoiler

Detta lockar dock inte mig, men kul att det är gratis

Hehe, ja Mr. X dånar i min lägenhet då jag har stor bas subba inkopplat till min PC. Hans tunga steg vräker ner i backen på ett mäktigt vis och hela vardagsrummet mullrar. Coolt.!!!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Skulle vilja se en sidestory där man får spela marvin han den bitna snuten tills han blir biten, ränna runt i staden lite kanske osv.

1
Skriv svar