The Outer Worlds – Obsidian snackar och visar strider i ny film

Robot
The Outer Worlds – Obsidian snackar och visar strider i ny film

Äntligen livstecken från The Outer Worlds!

#obsidian-entertainment, #the-outer-worlds


Inaktiv

Detta kan bli riktigt bra. Vet att det är dumt att ha höga förväntningar men va fan!

Medlem
Medlem

Det ser mycket intressant ut. Hoppas bara Obsidian får till grafiken bättre då det påminner för mycket om horribla Creation Engine.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Helt okej med mig att det inte är en open world sandbox typ utav spel.
De mindre områdena vägs upp med flertalet olika spelsätt och olika slut och alla olika val man kan göra, omspelningsvärdet blir högt i alla fall.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ser ut som New Vegas in space, tycker man om.

Avstängd

Ser ju riktigt B ut.

Inaktiv
Skrivet av NiceAsBice:

Ser ju riktigt B ut.

Tur att ingen tvingar dig att köpa då.

Medlem

Kommer det här bli exklusivt för Xbox och PC? Var det inte dom som Microsoft köpte upp?

Inaktiv
Skrivet av jehuty:

Kommer det här bli exklusivt för Xbox och PC? Var det inte dom som Microsoft köpte upp?

Kommer även till PS4. Men jo det stämmer MS äger dom.

Medlem
Skrivet av NiceAsBice:

Ser ju riktigt B ut.

Jag håller faktiskt med, även fast jag själv är ganska hypad. Det får en ju inte att häpna om man säger så.

Avstängd
Skrivet av jk78ki:

Jag håller faktiskt med, även fast jag själv är ganska hypad. Det får en ju inte att häpna om man säger så.

Man får ju hoppas de förbättrar AI:n en smula...

Medlem

Känns riktigt intressant, får se om de kan leverera, men Obsidian är duktiga. Hoppas på en sen höstrelease så jag kan låsa in mig i höstmörkret och spela bort två veckor av mitt liv.

Medlem

Kommer spela det eftersom Obsidian brukar ha intressanta spel. Men denna videosekvensen golvar ju inte en precis. Hade detta varit från en anonym studio hade jag inte ens höjt ögonbrynen.

Medlem

Har skyhöga förväntningar inför detta. Kan det bli Bethesda-dräparen månne? Har svårt att tro det, men med tanke på Fallout 76 vet man aldrig.

Medlem
Skrivet av NiceAsBice:

Ser ju riktigt B ut.

Skrivet av jk78ki:

Jag håller faktiskt med, även fast jag själv är ganska hypad. Det får en ju inte att häpna om man säger så.

Varför? Kan ni utveckla?

Medlem

Hype-tåget är på ingång!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Efter Sekiro ligger detta skyhögt på hype-listan. Förstår inte all negativitet här. Ser supermysigt ut.

Gnällkuk
Skrivet av Moody:

Har skyhöga förväntningar inför detta. Kan det bli Bethesda-dräparen månne? Har svårt att tro det, men med tanke på Fallout 76 vet man aldrig.

Nja, tveksamt. De har för många starka IPn, det kommer givetvis ståbajsa på Fallout 76, men det gör väl valfritt kinesspel på mobilen också. Bethesdas största fiende är inte andra spel, det är deras egen dumsnålhet och inkompetens.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

"Ser B ut"?
Jag håller på att spela om New Vegas precis nu. Det ser verkligen B ut men guuuuud vad bra det är! Sån humor och fingertoppskänsla.

Medlem

Det ser B ut, troligen också att jag har svårt med rymdmiljöer. Vet att dock att detta blir ett bra RPG, har spelat NewVegaz och det var underbart


signatur

Banksy

är det bara jag eller ser grafiken riktig kass ut?


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

är det bara jag eller ser grafiken riktig kass ut?

Nej det är några till i den här tråden som tycker det, du hittar de säkert om du läser igenom tråden en gång till.

Medlem

Stora röda pilar över fienden så man inte tappar bort dem? Urk....hoppas det är en oerhört valfri perk eller setting.

Medlem

Ser grymt ut!!! Tycker synd om alla stackare som inte ser längre än "grafik", måste vara hemskt att vara så ytlig... jag spelar fortfarande Warcraft 3 och älskar varje sekund ❤ Go Obsidian!!!

1
Skriv svar