Svensk guild/spelare i FFXIV sökes

Medlem
Svensk guild/spelare i FFXIV sökes

Tja!

Har äntligen bestämt mig för att verkligen sätta mig in i ffxiv. Har haft spelet sen realease men aldrig riktigt orkat sätta mig in i det ordentligt. Brukar vanligtvis spela Wow men efter sop BFA och brist på saker att göra så letade jag mig vidare. Hamnade på eu servern Lich där en vän och hans flickvän spelar.

Så nu letar jag efter en svensk guild man kan gå med i. Letar även efter annat folk som spelar detta och gärna på den servern som man kan tjöta och spela ihop med.

Om du vill så hör gärna av er eller adda mig i spelet. Min gubbe heter Riash Quaye och finns som sagt på EU servern Lich.

Ha det gott så hörs vi

Tråddemonen
Testpilot

@Jaimai: Vi har ett aktivt FC på Odin med en massa svenskar som spelar aktivt. Det gäller uu såklart att din karaktär finns på Odin servern. Om du är intresserad så skicka PM, det finns ett gäng andra spelare här på sidan som inväntar en inbjudan till FCn.

Medlem

@Zimpan Fasiken det lät ju riktigt trevligt Vad heter er FC? Lite synd att jag spelar på Lich bara. Men vet inte hur mycket jag kommer spela med min polare ändå så kanske lika väl kan flytta den. Ska lura lite på det

Tråddemonen
Testpilot

@Jaimai: Gör så, FCn heter Nordanvind. Vi ska även ha en sluten FB grupp som du kan söka efter. Du kan be om tillåtelse om att få gå med där och prata med FCns ledare via FB om du känner för att ställa lite frågor samt be om en invite själv.

Medlem

@Zimpan: Ja det ska jag göra Tack!

Medlem

Hej,
Hittade denna något sent kanske men tänkte ta upp lite FF igen, saknar regelrätta Square Enix MMO's helt enkelt !

Odin Servern verkar som ett solklart val, har ni också möjligen en discord?

1
Skriv svar