Hellblade kommer till Switch

Robot
Hellblade kommer till Switch

Drog hem 5/5 av FZ:s recensent.

#hellblade, #switch


Medlem

De utannonserade en drös med spel till Switchen igår och detta är de ni lyfter fram 🙂. Ett antal timmar senare också när det inte längre är någon nyhet. Har ni lagt ner bevakningen av Switch?

Skribent

Hellblade på fler plattformar är bara bra.

Medlem

Hellblade är svinigt bra. Jag och sambon ska sätta oss och spela igenom det igen när hon kommer hem från Tokyo. Im sooo excited att försöka mig på 100%, sist spelade jag bara för upplevelsen

Inaktiv

Älskar Heavenly Sword och Enslaved (DMC var väl helt okej det med, om än inte på samma nivå riktigt) men det här har jag inte orkat spela riktigt än, var väl lite väl självspelande och låst för att hålla kvar mig inledningsvis. "Indie-AAA"? More like "korridor-AAA" faktiskt.

Medlem
Skrivet av Maysay:

De utannonserade en drös med spel till Switchen igår och detta är de ni lyfter fram 🙂. Ett antal timmar senare också när det inte längre är någon nyhet. Har ni lagt ner bevakningen av Switch?

..eller så har de bara inte hunnit skriva artiklar på allt?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ambassadör
Xbox

Mycket trevligt detta!


signatur

Jump in.

Avstängd

Har aldrig spelat detta. Kanske värt att köp!


signatur

PS5 och inget annat.

eld
Medlem

Garanterat xbox live login med achievements till detta!

Medlem
Skrivet av Ankh:

..eller så har de bara inte hunnit skriva artiklar på allt?

Så kan det vara. Jag förstår att man ibland måste prioritera. Men då tycker jag själv att detta spel inte har det största fokuset. Men de avgöra nog detta bäst själva. Kanske bara är jag som ser andra saker som viktigare och då finns det ju andra källor.

Frilansare
Skrivet av anon_326400:

Älskar Heavenly Sword och Enslaved (DMC var väl helt okej det med, om än inte på samma nivå riktigt) men det här har jag inte orkat spela riktigt än, var väl lite väl självspelande och låst för att hålla kvar mig inledningsvis. "Indie-AAA"? More like "korridor-AAA" faktiskt.

Ja Heavenly Sword hade något speciellt, trots att jag egentligen avskyr den sortens gameplay (fightingen). Men det är något med deras produktioner som doftar kvalitet.
Enslaved var mer min sorts spel overall, och även där var ju produktionen så tight.

Medlem

Hellblade var mitt GOTY det året det släpptes. Det hade tråkig fighting system som många andra spel gjorde så mycket bättre.

Men för mig är det karaktärer och storyn som får mig av slukas och det gjorde det här spelet. Så fantastiskt jävla bra spel. Såg "the making of" efter att jag klarade det och gjorde mig bara mer imponerad.

Tråddemonen
Testpilot

@Joakim Bennet: Om du gillar cinematisk hack n' slash i kvalitetsproduktion så borde ju senaste God Of War ha varit right up your alley.

Frilansare
Skrivet av Zimpan:

@Joakim Bennet: Om du gillar cinematisk hack n' slash i kvalitetsproduktion så borde ju senaste God Of War ha varit right up your alley.

Alltså gillar ju inte hack n slash egentligen, men älskar en bra berättelse med höga produktionsvärden. Så ja! Har bara spelat en timme God dock, ska köra klart Red Dead först.

Medlem

Fantastiskt spel som lever kvar i sinnet långt efter att man klarat det.

Om någon nykomling är sugen: SPELA MED HÖRLURAR. Spelet har väldigt bra binaural audio som också utgör en stor del av upplevelsen.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Skribent
Skrivet av Arzei:

Fantastiskt spel som lever kvar i sinnet långt efter att man klarat det.

Om någon nykomling är sugen: SPELA MED HÖRLURAR. Spelet har väldigt bra binaural audio som också utgör en stor del av upplevelsen.

Skriver under på detta. Det är nästan löjligt så bra ljudet blir i lurar.

1
Skriv svar