Kampanjen tillbaka i Call of Duty 2019

Robot
Kampanjen tillbaka i Call of Duty 2019
Medlem

Yes! Äntligen!
Här ska förbokas!


signatur

autograph

Medlem

Bra med kampanj igen. Kanske kan bli köp då.

Gen
Medlem
Skrivet av autograph:

Yes! Äntligen!
Här ska förbokas!

Även om du inte vet något alls om spelet? Vågat!

Medlem

Hoppas de släpper det till Steam igen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Gnällkuk
Skrivet av autograph:

Yes! Äntligen!
Här ska förbokas!

Gå genast och tvätta tangentbord och skärm med tvål. Fy!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Skönt att höra!

Medlem

Väldigt dålig spelsmak hos folk som hurrar över ett CoD kampanj, speciellt när det gäller ett CoD som utvecklas av Infinity 🤮🤮 Ward


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Geeks Gaming

Tröttna på CoD kampanj i mw3. Har inget emot linjära spel. Men i CoD så känns det som de står någon bakom en och pekar exakt vart du ska gå och göra.
Plus det har typ varit samma kampanj hela tiden där Du ska vara "superhjälten" och din friendly ai är extremt korkad.

Medlem
Skrivet av autograph:

Yes! Äntligen!
Här ska förbokas!

Ja, det är nog bäst det...digitala kopior brukar ta slut fort!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Då kanske man köper det den här gången igen då....

Medlem
Skrivet av Gen & NympH:

Även om du inte vet något alls om spelet? Vågat!

Ja, det är nog bäst det...digitala kopior brukar ta slut fort!

Jamen jag skojade ju bara!
Men jag brukar förboka spel för att få extraprylarna mm. Inte för att "det kan ta slut"!
Ett COD blir väl som det brukar bli, man vet nästan vad man får.


signatur

autograph

Medlem

Vore nice om de gjorde en remaster på Modern Warfare 2 till detta, som de gjorde med modern warfare 1. Köper nog spelet såfall.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Tröttna på CoD kampanj i mw3. Har inget emot linjära spel. Men i CoD så känns det som de står någon bakom en och pekar exakt vart du ska gå och göra.
Plus det har typ varit samma kampanj hela tiden där Du ska vara "superhjälten" och din friendly ai är extremt korkad.

Vill du hellre ha ett spel där du är losern och kan aldrig vinna nåt, utan du förlorar jämt. Game Over efter 10 min. Värt! :).

Bra att de återför kampanj i spelet, kan börja bli intressant igen då.

Geeks Gaming
Skrivet av mrpijey:

Vill du hellre ha ett spel där du är losern och kan aldrig vinna nåt, utan du förlorar jämt. Game Over efter 10 min. Värt! :).

Bra att de återför kampanj i spelet, kan börja bli intressant igen då.

Nej jag vill ha tillbaka CoD:UO/2/3/MW där du va en soldat bland många. Inte det här super action hjälpt dom nu kört med sedan typ mw2/3. Och gärna ge mig lite yta att springa på.

Inaktiv

Nu säger jag inte att det är samma människor som skrivit då som nu men min upplevelse verkligen är att folk i stort struntat i kampanjen i spel som BF och COD men nu verkar alla ha saknat den. Dock ska man säga att detta med att folk skiter i kampanjen framförallt kan appliceras på BF men vad vet jag? Nån får gärna inflika om den har en annan upplevelse

Medlem

Tack fasen för det! Multiplayer är kul men diggar verkligen kampanjerna! Ser fram emot det nu!

Gen
Medlem
Skrivet av autograph:

Jamen jag skojade ju bara!
Men jag brukar förboka spel för att få extraprylarna mm. Inte för att "det kan ta slut"!
Ett COD blir väl som det brukar bli, man vet nästan vad man får.

Jag gick iaf på det

1
Skriv svar