Vad ska Rockstar göra härnäst?

Medlem
Skrivet av Över45:

Själv har jag portvinstå, gikt i moderna termer. Det är inte att leka med. Oj oj oj.

Aj aj fasiken, spela på du istället för att hugga ved eller mocka koskit känns säkrare. Skjut en och annan Skinner brother i farten bara och ta en vända in till Salonen då och då! så läks gikten desto snabbare! Glöm inte att tugga några kokaintuggumin eller drick en flaska Bourbon då och då när synen försämras! Ha det cowboy
! Ses ute på vidderna!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

@alias: Nja lite mer än Valentine men förstår vad du menar, sthlm är IRL en storstad i miniatyr jämfört med resten av världen.

Men jag vill nog gärna se ett spel där man kan få åka mellan olika städer och kanske genom olika länder, sånt kommer ju aldrig att hända.

Medlem
Skrivet av Zontos:

@alias: Nja lite mer än Valentine men förstår vad du menar, sthlm är IRL en storstad i miniatyr jämfört med resten av världen.

Men jag vill nog gärna se ett spel där man kan få åka mellan olika städer och kanske genom olika länder, sånt kommer ju aldrig att hända.

Olika städer och länder, var inte det rdr2? rdr1 också tror jag även om det var riktigt länge sen. Förstår dock vad du menar, Mexiko känns inte riktigt som en del av spelet på det sättet. Skulle älskat att ta mig till NY eller Chicago med gänget i en alternativ "verklighet" dit Dutch planerade att ta sig med sin "I have a plan" för att ta sig vidare till Tahiti. Så många DLC-stopp det skulle kunna bli på Tahitiresan om tid/pengar och vilja fanns. Alltså då menar jag fullängdsspel inte små DLC för att mjölka IP't. I de bästa av världar skulle jag gärna ta emot ett nytt rdr-spel varje år.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Maysay:

De borde göre ett nytt Max Payne-spel istället & vänta med GTA.

Håller fullt med. Max Payne 3 var inte direkt ett mästerverk. Men dom borde satsa på ett nytt ordentligt spel.

Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Gärna ett GhostRecon Wildlands koncept fast i Mexico eller Brasilien.. tack

Vill gärna se ett Wildlands 2 snart! Första Wildlands verkade ju blivit en succé typ så förstår inte varför de inte kör en tvåa!

Medlem

GTA Biskopsgården (Göteborg)

Skriv svar