Härj i Apex Legends

Robot
Härj i Apex Legends

Boomshackalack - ja tack!


Releasehästryttare

Har apex mer dagliga spelare än fortnigt än ?

Medlem
Skrivet av Devan:

Har apex mer dagliga spelare än fortnigt än ?

Det var faktiskt en fråga som även jag ställer mej. Nån som kan gräva lite bland journalistiken kanske 😉


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Skribent

Här sitter man och väntar på en invite.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Här sitter man och väntar på en invite.

Behövs det invite? Tror det bara är att köra direkt via Origin!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Releasehästryttare

@DitroX: Gissar att han menar till stream squaden.

Medlem

Suck...varför testa jag det här. Inte spelat online särskilt mycket på nästan 10 år...tre matcher, jag suger och är fast

Medlem
Skrivet av Devan:

@DitroX: Gissar att han menar till stream squaden.

Jaha!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Skulle vara nice om dom kunde ta och fixa "0x887a0006 dxgi_error_device_hung" och lag spikes senaste dygnet. Får en att tappa lusten att spela varje gång det händer....

Skribent
Skrivet av DitroX:

Ja, precis. Calle spelar dock inte med hjältarna och ärans folk – Göteborgarna.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kan någon säga till Calle att stoppa undan vapnen när han springer, speciellt över öppna ytor i slutet av rundan?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Redaktör
Skrivet av Johan Olander:

Ja, precis. Calle spelar dock inte med hjältarna och ärans folk – Göteborgarna.


signatur
Medlem

Trevlig stream, även om den laggade rätt bra en period. Blev lite nerv på slutet.

Skägg.
10 Chambers

Nämen jag är inte alls bitter över att min första vinst inte kom med på streamen...


signatur
Geeks Gaming
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nämen jag är inte alls bitter över att min första vinst inte kom med på streamen...

Vilken tillfällighet.............................. 🤔😉

Inaktiv
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av NordhNet:

Vilken tillfällighet.............................. 🤔😉

Skrivet av anon_1418:

@Carl Johansson-Sundelius: Välte du kameran nu igen?

Nu går jag och hämtar verktygslådan...


signatur
Medlem

Jag börjar känna nu att det kanske börjar bli dags att ta en liten paus från spelet. Bl.a så märkte jag igår att p12:or har börjat anlända och allt blev mer toxic för casualspelare. När man är ett lag och helt plötsligt så drar de andra 2 åt ett annat håll utan att kommunicera detta (förmodligen pga att de sitter i Discord). Eller när vissa börjar sucka och skriver skit i chatten. Så spelet har väl blivit tillräckligt coolt nu under helgen. Sedan ökade vissa gruppers skicklighet ganska mycket. Man märker att de har spelat ihop länge och kan varandras stil utantill.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nämen jag är inte alls bitter över att min första vinst inte kom med på streamen...

Vi tror dig Calle.

Som den gången jag vann mot Fatal1ty och win98 låste sig.

🤭

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ha ha!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

Trevlig stream, även om den laggade rätt bra en period. Blev lite nerv på slutet.

Nu borde framtida streams flyta på fint i 1080/60 FPS!

/ Gurra från FZClockers


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Nu borde framtida streams flyta på fint i 1080/60 FPS!

/ Gurra från FZClockers

Hello, IT. Have you tried turning it off and on again?

Medlem
Skrivet av Maysay:

Jag börjar känna nu att det kanske börjar bli dags att ta en liten paus från spelet. Bl.a så märkte jag igår att p12:or har börjat anlända och allt blev mer toxic för casualspelare. När man är ett lag och helt plötsligt så drar de andra 2 åt ett annat håll utan att kommunicera detta (förmodligen pga att de sitter i Discord). Eller när vissa börjar sucka och skriver skit i chatten. Så spelet har väl blivit tillräckligt coolt nu under helgen. Sedan ökade vissa gruppers skicklighet ganska mycket. Man märker att de har spelat ihop länge och kan varandras stil utantill.

man får stänga av ingame-voip och enbart använda pingsystemet om folk inte kan vara trevliga.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Skulle vara nice om dom kunde ta och fixa "0x887a0006 dxgi_error_device_hung" och lag spikes senaste dygnet. Får en att tappa lusten att spela varje gång det händer....

Nu vet inte jag om du har Nvidia eller AMD men jag löste det genom att installera 417.71.
Innan hade jag senaste Nvidia drivrutinerna och då fick jag det meddelandet hela tiden

Ambassadör
Xbox

Pics or it didn't happen...


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

@Mortaigne: Boomshackalack!


signatur
Medlem

Vad är det här? Ännu en av dina Photoshop-trådar?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bennii:

Vad är det här? Ännu en av dina Photoshop-trådar?

Haha


signatur

Jump in.

Medlem

Så Johan kommer få sparken nu? Igen?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Jag vill också skryta och säga att jag också fått en vinst! Och så vill jag säga att en match så spawnade jag ensam, pga något strul, och då slutade jag trea, med fem kills. Det var kul match!

12
Skriv svar