Apex Legends team-spel PS4a

Medlem
Apex Legends team-spel PS4a

Hej! Letar efter folk som vill lira som team i Apex Legends!
Har småbarn så lirar rätt oregelbundet men typ kvällar efter 20 samt ibland helgkvällar. Kommer inte kunna kommunicera så mkt via mic men gillar att spela i lag! Spelat en del FPS innan men är ny i Apex.

Adda Dr_mezcal på PSN!

Medlem

Lägger till dig senare idag! Har samma situation hemma så passar bra, samma nick här som där!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Lägger till dig senare idag! Har samma situation hemma så passar bra, samma nick här som där!

Perfa!

Medlem

Letar också efter fler att lira med casually. Inte lika kul med randoms som inte bryr sig om laget. Brukar oftast vara online under sen-kvällarna. Addar er om det går bra. Nick: ds-kakan


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

Kan hända jag joinar, har själv småbarn och vill gärna testa detta, spelade pubg förut på xbox men blev tråkigt att spela ensam hela tiden.

PSN: Laddemannen

Bara att adda mig, så om vi inte spelar detta spela så kanske ett annat

Medlem

Samma här, barn och allt det där. Ifall ni känner för det så kan ni lägga till mig likaså, har samma användarnamn på PSN som här.

Medlem

Med det sagt, kaske jag kan spela lite på onsdag, sen blir det nog inte förrens nästa vecka på mig

Medlem

Najs då är vi 5 iaf! Addar under kvällen!

Medlem

Tjena

Letar också folk att spela med . Också barn hemma spelar lite olika tider. Bara adda mig

Effa-Lund är mitt psn

Medlem

Addar under kvällen!

1
Skriv svar