Weedcraft är ett tycoon-spel om att odla marijuana

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Varför skulle detta på nått sätt vara provocerande?
Vi har spel som GTA där vi kan massmörda oskyldiga och lagens ordningshållare fritt, knarka och göra hatbrott.

Dubbelmoral och obildade svennar är anledningen till att det är så mycket hat mot just cannabis. Sen sitter de och sörplar en liter explorer varje fredag direkt efter jobb för att det är lagligt

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Dubbelmoral och obildade svennar är anledningen till att det är så mycket hat mot just cannabis. Sen sitter de och sörplar en liter explorer varje fredag direkt efter jobb för att det är lagligt

Ja lite överdrivet med exploren men jag förstår vad du menar.
Det finns en marknad för medicinsk cannabis som jag tycker inte man behöver vara anti mot, den "recreationella" marknaden kanske borde legaliseras också för att stoppa svarta marknaden, men jag tror inte den blir stor nog enda.
Folk vill hellre supa än röka


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Ja lite överdrivet med exploren men jag förstår vad du menar.
Det finns en marknad för medicinsk cannabis som jag tycker inte man behöver vara anti mot, den "recreationella" marknaden kanske borde legaliseras också för att stoppa svarta marknaden, men jag tror inte den blir stor nog enda.
Folk vill hellre supa än röka

Helt klart en överdrift men inte så mycket egentligen. FOlk super sig sanslöst efterblivna varje helg och tycker allt är okej men så fort någon snackar om legalisering så jävlar är man ett avskum. Tragiskt!

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Helt klart en överdrift men inte så mycket egentligen. FOlk super sig sanslöst efterblivna varje helg och tycker allt är okej men så fort någon snackar om legalisering så jävlar är man ett avskum. Tragiskt!

Dom flesta super sig inte redlösa tack och lov varje helg men visst är det problem att det finns dom som gör det.
Tror inte att dom som super mycket är motståndarna till cannabis


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Dom flesta super sig inte redlösa tack och lov varje helg men visst är det problem att det finns dom som gör det.
Tror inte att dom som super mycket är motståndarna till cannabis

Håller med. De flesta brukar gilla både och

12
Skriv svar