Rösta fram Biowares formkurva

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Slutet vara bara ett utav många bekymmer som allt för ofta istället blivit ett lamt sätt att avfärda all legitim kritik. Jag hör visserligen till den minoritet som även tyckte Mass Effect 2 på flera vis försämrades, så de brister som fanns kvar eller utökades i 3:an gjorde inte saken bättre. Att tredje spelet däremot blev en sådan jättestor besvikelse var inte förvånande, när man i efterhand fick reda på hur Bioware fick halva tiden att göra dubbla jobbet jämfört tidiga spelen.

Om du vill förstå min och många andras perspektiv kan du glo igenom den här videon som tar upp det mesta utav problemen och vad som gick fel.
https://www.youtube.com/watch?v=zlDyol1hs4g

Du verkar helt ha missförstått min post. Betvivlar inte för en sekund att de som skriver tycker det som skriver. Dock kan man från många forum få intryck att det är majoritetens uppfattning. Vilket jag alltid tvivlar på, ett tvivel som oftast bekräftad av den här typen av omröstningar.

Medlem
Skrivet av AHTF:

Du verkar helt ha missförstått min post. Betvivlar inte för en sekund att de som skriver tycker det som skriver. Dock kan man från många forum få intryck att det är majoritetens uppfattning. Vilket jag alltid tvivlar på, ett tvivel som oftast bekräftad av den här typen av omröstningar.

Ah du tänker zåå!

Jaja men att gå efter majoritetens uppfattnings oavsett på en tråd eller i en omröstning behöver inte betyda någonting. Många åsikter på nätet generellt blir inte alltid speciellt nyanserade. Finns nog många som just då sa hur ME3 var det värsta spelet någonsin men självklart inte tyckte det bokstavligt talat, utan bara ville skrika ut sitt missnöje.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Ah du tänker zåå!

Jaja men att gå efter majoritetens uppfattnings oavsett på en tråd eller i en omröstning behöver inte betyda någonting. Många åsikter på nätet generellt blir inte alltid speciellt nyanserade. Finns nog många som just då sa hur ME3 var det värsta spelet någonsin men självklart inte tyckte det bokstavligt talat, utan bara ville skrika ut sitt missnöje.

Referens till bästa sketchen! pluspoäng

Jo min post handlade om just det fenomenet. Inte en revolutionerande observation, men var uttråkad på tunnelbana och kände för att posta den

Medlem

allright, installerar väl dragon age: origins då, äger det på origin sen okänd tid men har aldrig spelat det


signatur

//monster

12
Skriv svar