Stalker 2-folket teasar om... något

Robot
Stalker 2-folket teasar om... något

42 må vara svaret, men ledtråden är 35.

#gsc-game-world, #releaselistan, #stalker-2


Medlem

Säger inte nej till ett nytt Stalker om det nu blir av vill säga, Finns så mkt godis att ta till sig om dom vill, "Misery" Skall hålla tummarna och tårna.

Medlem

Både första och tredje STALKER är riktigt bra.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Limited edition. Släpper bara 35 exemplar.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Inaktiv

Rätta mig om Jag har fel men brukar inte Cicada 3301 dölja information i bilder när de kör sin årliga rekrytering eller vad de är dom gör?

Kanske är något sånt.

Frilansare

Varför har jag aldrig fastnat för Stalker? Har verkligen försökt men det är något med atmosfären. Spännande hur som helst att se vad de har på lur!

Medlem

@Joakim Bennet: Det är väl atmosfären man måste gilla för att digga stalker-spelen. Så kanske blir svårt att ta sig an det då.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem

Vad jag hört så utannonserade dom det såpass tidigt för att veva igång lite hype för att ragga investerare, Det betyder att dom antagligen inte hade pengar att utveckla färdigt spelet med när det utannonserades, därav var det ju ganska långt ifrån säkrat att det skulle nå i mål.

Förhoppningsvis har det löst sig med pengar sen dess. Med det sagt så skulle jag säga att året man siktar på i planeringsfasen missas oftare än inte, då gäller det ju att inte bara har fått ihop existens minimum om det inte ska bli cancel eller buggfest/dåligt spel...

TLDR: Ropa inte hej...


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Varför har jag aldrig fastnat för Stalker? Har verkligen försökt men det är något med atmosfären. Spännande hur som helst att se vad de har på lur!

Va!?
Det är ju atmosfären som gör spelen!
Är du säker på att du helt enkelt inte bara misslyckats som människa?

1
Skriv svar