Varsågod – nycklar till The Division 2-betan!

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Tur man kör på PS4 då så man slipper höra allt sånt tramsigt gnäll

Förlåt för mitt tjat i tråden. Men hittar du betan i ditt PS4? Jag hittar inte mitt "spel" någonstans i boxen fast jag har registrerar och allt?

Inaktiv

@Lethenstroom: Du måste lösa in den 12siffriga koden i PS Store

Medlem

Hej. Jag önskar en kod till PC, finns det någon vänlig själ som har en tillövers tro? PMa gärna isåfall.

EDIT: Fixat, tack Nils45!

Medlem

Hej!
Jag önskar en pc-betanyckel om någon har en över.

@Maddox: Menade att i mitt mail stod det inget om att ha möjlighet att bjuda in mer spelare eller någon tid för betan.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Önskar nyckel om någon har över

Inaktiv
Skrivet av Tobias Solem:

Det första som hände när jag skulle göra pre-load var att välja mellan att bekräfta att jag nu INTE längre kan häva mitt köp, eller INTE delta i betan.

Var förbokade du? Via uplay eller något sånt?

Medlem

Hann inte. Någon snäll själ får gärna skicka mig en nyckel (eller två, eftersom min sambo också vill spela).

Medlem

*no longer valid*

Medlem

Hej, tar gärna en nyckel (PC) om någon har till övers

Medlem
Skrivet av anon_326725:

@Lethenstroom: Du måste lösa in den 12siffriga koden i PS Store

Fick en kod av webhallen. Men den var för kort. Så jag kontaktade dom och sa att man måste gå in på på en redeemsida. Och där fyller jag i allt. Men koden i xboxet ska vara xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx.

Men min kod är för kort. Får kontakta webhallen igen. Någon med xbox som haft samma problem?

Inaktiv
Skrivet av Lethenstroom:

Fick en kod av webhallen. Men den var för kort. Så jag kontaktade dom och sa att man måste gå in på på en redeemsida. Och där fyller jag i allt. Men koden i xboxet ska vara xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx.

Men min kod är för kort. Får kontakta webhallen igen. Någon med xbox som haft samma problem?

Ja du måste in på ubisoft och redeema koden. Sen får du ett mail så småningom med en kod som går att trycka in i konsolen.
Förutsatt du har valt rätt produkt vid förbokning

Det tog mig en halvtimme att få mailet så du kanske bara behöver vänta lite till. Kolla din spam-folder!

Medlem

Någon som har en nycket över? Tacksam för svar 😊

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Ja du måste in på ubisoft och redeema koden. Sen får du ett mail så småningom med en kod som går att trycka in i konsolen.
Förutsatt du har valt rätt produkt vid förbokning

Det tog mig en halvtimme att få mailet så du kanske bara behöver vänta lite till. Kolla din spam-folder!

Det här mailet har ju inte kommit. Och trycker jag koden igen så är den ju förbrukad. UbiSHIT.

Inaktiv
Skrivet av Lethenstroom:

Det här mailet har ju inte kommit. Och trycker jag koden igen så är den ju förbrukad. UbiSHIT.

Som sagt. Bara att vänta. Det är nog ganska hög belastning på deras beta-code service just nu såhär dagen innan beta öppnar du vet

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Som sagt. Bara att vänta. Det är nog ganska hög belastning på deras beta-code service just nu såhär dagen innan beta öppnar du vet

Jo, absolut. Men jag gjorde det ju imorse? Och jag ser en hel del som börjat ladda det... Men den kom i ett mail alltså?

Inaktiv
Skrivet av Lethenstroom:

Jo, absolut. Men jag gjorde det ju imorse? Och jag ser en hel del som börjat ladda det... Men den kom i ett mail alltså?

Hmm.. lite väl lång tid. Skumt! Jag fick mitt mail efter 5 minuter. Skriv ett mail till dem?

Medlem

Fan då läser man för en gångs skull lite sent...

Ngn med en extra nyckel till PC eller PS4 ?

Medlem

Skulle någon få en nyckel över får ni gärna hojta till, tack på förhand.

Medlem
the division 2

@SuBOnez: PPE7-M6L6-EKLY-YAML

Medlem
Skrivet av Terranzin:

Jag redeemade precis en nyckel från denna bild den ska gå nyttja 500 gånger ungefär: https://cdn.reshift.nl/media/media/thumbnails/640/20190206150...

Tusen tack Terranzin!

Medlem

Någon som har en PC-nyckel kvar till en stackars själ

Medlem

Någon som har en fungerande PC nyckel till 500 stackars själar

Medlem

Some one got one of those keys? :3

Hade visst en beta inv på mitt Uplay konto xDD


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Nu har också möjligheten att bjuda in tre vänner för de som har förbokat spelet kommit.

1. Gå in på spelets hemsida. https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-gb/beta
2. Logga in uppe i högra hörnet.
3. Scrolla ner på sidan så kommer ni komma till ett fönster där ni kan bocka i upp till tre vänner som ni har på erat Uplay konto.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Hmm... Nyckeln jag fick var redan använd?


signatur

Xbox Series X / PS4 Pro / Switch Lite

Medlem

Fan så såg man nyheten nu.. Alla koder är slut förstås


signatur
Redaktör
Redaktör
Skrivet av FreddanFrånNorr:

Hmm... Nyckeln jag fick var redan använd?

Den ni nyheten? Ja, de tog slut snabbt, tyvärr.


signatur
Inaktiv

För er som inte kan ta del av nyhetens betanyckel. GÅ in på webhallen och förboka ett exemplar, njut av betan och sen avboka.

Easy peasy!

Skriv svar