Varsågod – nycklar till The Division 2-betan!

Medlem

Tar gärna en nyckel om någon har till övers!

Puss och kram

Inaktiv

Förboka spelet på Webhallen så får ni gratis beta-nyckel...

Medlem

Tar gärna en nyckel oxå om någon har en över

Medlem

Tror dom är generösa med beta inbjudningar, fick en på mailen tidigare imorse. Ska bli kul att testa!

Pm om ni vill ha inbjudningar via min nyckel

Medlem

Tar gärna en nyckel om någon har en över

Fått inbjudan!

Medlem

Jag tar gärna en nyckel ifall någon har en över.

Skägg.
10 Chambers

Alla som har en nyckel kan bjuda in tre polare så var lite solidariska nu


signatur
Medlem

Jag redeemade precis en nyckel från denna bild den ska gå nyttja 500 gånger ungefär: https://cdn.reshift.nl/media/media/thumbnails/640/20190206150...

Är detta "samma" beta man skall få tillgång till om man förbeställer spelet?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

@Terranzin: Tusen tack , där satt den!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Är detta "samma" beta man skall få tillgång till om man förbeställer spelet?

Finns bare en sorts beta

Medlem

Oj vad många som gillar Uplay och Ubisoft då när det tog slut så fort.
Att ingen säger "jag vägrar detta" då det inte är nyckel till Steam... lite lustigt.

Själv blir det nog att vänta på rea om jag ska prova detta då jag måste köpa 2 spel om jag ska få med brorsan på detta, han vägrar köpa data spel Hoppas det går lika bra att spela kampanjen(och DZ) på 2 pers som det gick i ettan, dock var incursions för svåra på 2. Iofs är ju detta bara en liten del av hela spelet men det här är nog det enda jag kommer köpa i år om det blir av att köpa spel.

Medlem

@swe.-SiOUX-.swe: Ja, alla som förbokat spelet får kan också bjuda in tre vänner genom spelets hemsida.

Dock står det i mailet jag fick idag att man kan börja göra det 6PM, men det nämner ingen tidszon.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Alla som har en nyckel kan bjuda in tre polare så var lite solidariska nu

Verkar som man kan inte bjuda in sina polare än? Eller har jag fel?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Keima:

Verkar som man kan inte bjuda in sina polare än? Eller har jag fel?

Ah, men borde vara live nu. Från "6pm" sa de i mailet.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Hajfena:

Oj vad många som gillar Uplay och Ubisoft då när det tog slut så fort.
Att ingen säger "jag vägrar detta" då det inte är nyckel till Steam... lite lustigt.

Själv blir det nog att vänta på rea om jag ska prova detta då jag måste köpa 2 spel om jag ska få med brorsan på detta, han vägrar köpa data spel Hoppas det går lika bra att spela kampanjen(och DZ) på 2 pers som det gick i ettan, dock var incursions för svåra på 2. Iofs är ju detta bara en liten del av hela spelet men det här är nog det enda jag kommer köpa i år om det blir av att köpa spel.

Tur man kör på PS4 då så man slipper höra allt sånt tramsigt gnäll

Medlem
Medlem

Jag kryssa i att jag ville delta i betan på Ubisofts store för en vecka sen, och jag fick vara med. Verkar enkelt komma in i betan. Men tror inte jag kan bjuda in andra.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Är detta "samma" beta man skall få tillgång till om man förbeställer spelet?

Nej. Med denna nyckel så slipper du bestämma att du inte vill ångra köpet.

De har gjort så att alla pre-orders MÅSTE köpa fulla spelet om de deltar i betan.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Inaktiv
Skrivet av Tobias Solem:

De har gjort så att alla pre-orders MÅSTE köpa fulla spelet om de deltar i betan.

Det stämmer inte alls. Jag förbokade från webhallen och avokade direkt efter jag fick koden.
Det är exakt samma beta

@Maddox: I mitt mail står det: "You are succesfully registrered ..bla bla from February 7-10!, we will contact you when pre-load begins"

#PS4


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Jag lyckades fixa de på egen hand så de är färdigt nerladdat och sen är de bara vänta tills imorgon.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Någon generös nog att dela med sig av en invite? :>

Medlem

Slut antar jag?

Medlem

3KQA-MKF3-CUJC-MLFQ

Jag fick en men har förbokat boxen.

Medlem

@swe.-SiOUX-.swe: Det var inte vad mitt inlägg handlade om.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Jag tar gärna emot en nyckel till helgens spel om någon vänlig själ vill dela med sig här i tråden
Edit, behöver ingen nyckel, Ubisoft hade vänligt nog redan skickat mig en betanyckel via appen ^^...


signatur

Retro.

Medlem

Om nån har en nyckel över så skulle det vara nice

Edit: Nevermind, såg att jag hade fått access redan.

Inaktiv

Om nån har nyckel tar jag gärna en. Xbox

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Det stämmer inte alls. Jag förbokade från webhallen och avokade direkt efter jag fick koden.
Det är exakt samma beta

Det första som hände när jag skulle göra pre-load var att välja mellan att bekräfta att jag nu INTE längre kan häva mitt köp, eller INTE delta i betan.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Skriv svar