"Mer Titanfall" kommer i år, men det är inte Titanfall 3

Robot
"Mer Titanfall" kommer i år, men det är inte Titanfall 3

Verkar bli ett Titanfall-"experiment".

#respawn-entertainment, #titanfall


Medlem
Citat:

Respawn also plans to launch a premium game this year that is a new twist on the Titanfall universe.

Hade de inte skrivit "premium" där hade jag tagit för givet att det var ett mobilspel. Det kan det iofs vara ändå.

Titanfall skulle annars tematiskt passa bra i andra spelgenrer om de vill experimentera lite. RTS i Titanfall-universumet skulle säkert funka bra. Kanske Xcom-strategi också. Men det finns väl inga pengar i det.

Men det ska bli kul att se vad de har att komma med.

Medlem

Rent generellt så känns det ganska pressat av respawn att släppa 3(!) "premium" spel på ett år. Även om apex är f2p så är det ändå av hög kvalité.

Relik 📜

Har de inte snackat om någon VR-grej tidigare?


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Race ofthe titans: cart racer
Minns var ni läste det först!

Medlem

Titanfall immortal!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Hade de inte skrivit "premium" där hade jag tagit för givet att det var ett mobilspel. Det kan det iofs vara ändå.

Titanfall skulle annars tematiskt passa bra i andra spelgenrer om de vill experimentera lite. RTS i Titanfall-universumet skulle säkert funka bra. Kanske Xcom-strategi också. Men det finns väl inga pengar i det.

Men det ska bli kul att se vad de har att komma med.

Finns det inte redan ett Titanfall mobilspel som är rätt bra för att vara just ett mobilspel?

Medlem
Skrivet av emilakered:

Har de inte snackat om någon VR-grej tidigare?

Finns ju inga pengar i det, så det lär det väl inte vara? Jag tror att det är ett mobilspel eller, typ titanfall i någon annan typ genre till PC, men det lär väl inte vara troligt heller.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Finns det inte redan ett Titanfall mobilspel som är rätt bra för att vara just ett mobilspel?

Det finns ett mobilspel. Om det är bra vet jag inte för jag har inte provat.

Medlem

Jag har bara börjat med TF2 SP-delen. Ska kanske ta upp det igen. Alla säger ju att det var riktigt bra.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Respawn håller på att bli mina favoriter!

1
Skriv svar