Direktsänt morgonmeck med speldatorerna!

Robot
Direktsänt morgonmeck med speldatorerna!

Ta ned kaffekoppen och häng med Calle och Emil när de (mest Emil) uppgraderar speldatorerna.

#dauta


NuZ
Testpilot

Modermodemet tror jag är flaskhalsen!!!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

ndr
Medlem

Äsch, man behöver ingen speldator nu när man kan köra Parsec eller Shadow

Medlem

Blir nästan sugen på att skaffa PC igen. Men Xbox är såå jäjla smidigt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Redaktör

Ni SIMM:ar ur bild! Tur i alla fall att bilden inte är DIMM:ig.


signatur
Medlem

Haha.
Sitter och glor på jobbet. Man blir trollbunden. Spännande.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Calle ni får lägga till live chatt på era streams så man kan kommentera, ställa frågor osv..
Jävligt kul med sådana här icke scriptade streams där "allt" kan hända.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Calle ni får lägga till live chatt på era streams så man kan kommentera, ställa frågor osv..
Jävligt kul med sådana här icke scriptade streams där "allt" kan hända.

Om du kolla direkt på youtube så har du chatten också.

Medlem
Skrivet av deezel:

Om du kolla direkt på youtube så har du chatten också.

Ok, tack.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av ndr:

Äsch, man behöver ingen speldator nu när man kan köra Parsec eller Shadow

Hur menar du? Shadow finns inte tillgängligt i Sverige eller går det att nyttja deras tjänst? Parsec är väl snarare mjukvara för att tillgängliggöra multiplayer i äldre spel där mp inte längre stöds?

Medlem

Ofta när det är strul i datan är det användaren som är trasig. Tur att Emil finns tillgänglig när det ska skruvas.

ndr
Medlem
Skrivet av Timotheus:

Hur menar du? Shadow finns inte tillgängligt i Sverige eller går det att nyttja deras tjänst? Parsec är väl snarare mjukvara för att tillgängliggöra multiplayer i äldre spel där mp inte längre stöds?

Det går att köpa Shadow även om man inte bor i dom länderna där tjänsten säljs. Jag köpte t ex min instans i tyska datacentret och det fungerar utan problem.

Parsec är samma typ av tjänst som Shadow, dvs du får en instans i molnet med Win10 osv men prismodellen skiljer sig (Parsec tar betalt per timme, Shadow har fast månadskostnad).

Medlem

Åhå, är det själva hjärtat i hårddisken som uppgraderas måntro?

Glöm inte att följa Andreas instruktion på bilden och sätta elektroder på två helt skilda orelaterade platser i datorn

Medlem

Underhållningsvärdet ligger ju riktigt högt. Mysigt att titta på när några skruvar data
Men vad gör ni med det ni skruvat ur nudå? Jag är ju den som är den och som fattig spelsugen småbarnspappa får ni jättegärna skänka delar ni har över *vink*vink*

Jag har också ett pappaskämt min pappa berättade för mig när vi åkte bil en sommarsemester.
Detta säger han när vi passerar Granboda:
"-Höhö! Här bor ju varenda kotte!"

Edit: Alla fick 1up utom jag... kanske inte borde skrivit det jag skrev.

1
Skriv svar