Teaser från Get Even-studions survival horror i Tjernobyl

Robot
Teaser från Get Even-studions survival horror i Tjernobyl

Chernobylite äger rum i skuggan av Tjernobylolyckan.

#chernobylite, #survival-horror, #the-farm-51


Medlem

Ska bli spännande att följa. Älskar ju skräck. Äger faktiskt "Get Even" till Steam men bara lirat 10 minuter för att sedan avinstallera o fortsätta med nåt annat. Det var pga tidsbrist o inte nåt annat. Måste ta upp det igen.

Detta spelet kan ju bli nice. Skräck i Tjernobyl miljö verkar kunna passa.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Visste inte ens om att Get Even fanns, såg att det var rabatt på Steam (från 29,99 till typ 7,99) så det blev ett köp för att lira igenom.

Om något så är ju namnet en riktig höjdare, "Chernobylite". Låter som en vegansk low-fat skräckis med tre skopor keso, exakt den blandning man vill sätta i halsen vid en jumpscare, som för alla lättskrämda åttiotalister .


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ser intressant ut, blir att hålla koll på.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Om något så är ju namnet en riktig höjdare, "Chernobylite". Låter som en vegansk low-fat skräckis med tre skopor keso, exakt den blandning man vill sätta i halsen vid en jumpscare, som för alla lättskrämda åttiotalister .

Skulle själv påstå att det är nittiotalister som är lättskrämda. Av alla som jag rekommenderar skräck till så är det alltid nittiotalisterna som säger att de inte vågar.

Jag har alltid drömt om ett S.T.A.L.K.E.R med mer skräck och mindre action, detta lär dock tyvärr vara lika instängt som Metro. Men det ser intressant ut än så länge.

Skrivet av Fr0gg0.:

... Men det ser intressant ut än så länge.

Det gör det!

Åttiotalister säger att de härdats av alla filmer som härjade då. Jag vill se en utmaning! Ett tillfälle för FZ's läsare att bevisa sin bravado, skicka in facecam-klipp på sig själva när de möter en specifik scen i spelet, FZ redigerar ihop filmen och sen röstar vi alla på vem som freakade ut minst!
Titeln av "King or Queen of the mildly startled" står på spel.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Om något så är ju namnet en riktig höjdare, "Chernobylite". Låter som en vegansk low-fat skräckis med tre skopor keso, exakt den blandning man vill sätta i halsen vid en jumpscare, som för alla lättskrämda åttiotalister .

Haha jag håller med. Hade i mitt tycke varit snyggare med:
Chernobylight
Chernobylnight
Chernobylfight
Chernobylbite
Chernobyl, right?

Skrivet av Kopfweh:

Haha jag håller med. Hade i mitt tycke varit snyggare med:
Chernobylight
Chernobylnight
Chernobylfight
Chernobylbite
Chernobyl, right?

HA! det vore en spelhistoria i sig självt.

Chernobylknight, one Chernobylnight went looking for a Chernobylfight.
But instead by the taverns Chernobylight grabed a Chernobylbite.
Though he didnt test his Chernobylmight he thought the evening went Chernobylright!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Släpp till PS4 så ger jag det en chans, antagligen

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

HA! det vore en spelhistoria i sig självt.

Chernobylknight, one Chernobylnight went looking for a Chernobylfight.
But instead by the taverns Chernobylight grabed a Chernobylbite.
Though he didnt test his Chernobylmight he thought the evening went Chernobylright!

I would pre-order

1
Skriv svar