Är du vår nästa helgskribent?

Skägg.
10 Chambers
Är du vår nästa helgskribent?

Hej!

Vi är på jakt efter nya helgskribenter då Erik och Marcus slutat och jag tänkte börja leta i forumet. En helgskribent har som ansvar att se till att förstasidan får nytt innehåll, antingen genom att lyfta intressanta forumtrådar eller skriva nyheter. Uppskattningsvis kan man klara av det på någon timmes arbete när man har vanan inne och man får självklart betalt. Det är ingen anställning utan ett extraknäck, perfekt för den som pluggar eller liknande.

Anmäl ditt intresse här i tråden.


signatur
Medlem

Hej Carl!

Jag har varit inne här det senaste i stealth mode men med denna tråd skapad så bestämde jag mig för att bli medlem. Spenderar mycket tid(läs för mycket?) på helger med att försöka leta upp ny smaskig info gällande spel. Med andra ord och på ren svenska; jag anmäler mitt intresse!

Inaktiv

Inte intresserad då jag har ett jobb som suger rätt jäkla mycket tid samtidigt som man är nybliven småbarnsförälder. Ville bara säga att riktigt kul att ni först och främst "rekryterar" via forumet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av HankTheTank:

Hej Carl!

Jag har varit inne här det senaste i stealth mode men med denna tråd skapad så bestämde jag mig för att bli medlem. Spenderar mycket tid(läs för mycket?) på helger med att försöka leta upp ny smaskig info gällande spel. Med andra ord och på ren svenska; jag anmäler mitt intresse!

Kul! Jag kommer att skicka ett pm till alla intresserade för vidare instruktioner.


signatur
Medlem

Kul att ni rekryterar från communityn.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_326114:

Inte intresserad då jag har ett jobb som suger rätt jäkla mycket tid samtidigt som man är nybliven småbarnsförälder. Ville bara säga att riktigt kul att ni först och främst "rekryterar" via forumet.

Skrivet av Bennii:

Kul att ni rekryterar från communityn.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Halloj! Jag har ett stort intresse av spel och har sedan tidigare erfarenhet av att jobba inom både "vanliga" nyheter och spelnytt (myogaming t.ex), och tycker att det skulle vara grymt kul att få vara med och leta upp nyheter och skriva!

MvH
Johanna

Testpilot

Kul! Har blivit mer aktiv på FZ senaste året så vore kul att få bidra ännu mer. Anmäler mig därmed!

Skribent

Låter helt klart intressant. Jag tar gärna en närmare titt.

Efter ett avbrott där jag observerat från skuggorna, nu med ett leende på läpparna av att se planerna för forumet som diskuterades borta på Egmont äntligen gro och lyftas är jag redo att göra forumet till en aktiv grogrund för skoj, kamratliga tävlingar och säsongsanpassade event.

Men det kanske inte låter exakt som vad ni nu söker. Trots att jag dagligen uppdaterar mig på spelvärldens magnifika sida och tyvärr lika ofta spelvärldens magnifika felsteg, så vill jag gärna veta mer om tjänsten innan jag bestämmer mig.
Skicka ett PM med kvällslektyr, som jag innerligen hoppas innehåller minst en referens från Quake.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nästa helgskribent? Är inte skolad skribent eller dylikt, men jag kan göra ett försök. Huvudsaken att man försöker, men försökande till skribent? Jo tjena... anmäler mig halvt frivilligt

Medlem

Hej, hej, jag är också väldigt intresserad. Tidigare lurkat på sajten utan att aktivera min gamla användare, men nu fick jag tillfälle igen!

Medlem

Tja.
Jag gick precis med då jag på Twitter såg frågan. Har jobbat som skribent hela livet (copy, nyheter, noveller, ledare m.m.) och har just rekindlat mitt spelande. Det här skulle göra det oerhört mycket lättare att subventionera mitt intresse i familjen.

Medlem

Detta låter väl som ett trevligt extraknäck. Anmäler mitt intresse.

Inaktiv

Det låter som något för mig. Besöker ändå FZ säkert 20 gånger om dagen i snitt utan att ljuga. Anmäler härmed mitt intresse

Skägg.
10 Chambers

PM skickat till de som anmält sig i tråden.


signatur
Tråddemonen
Testpilot

Kul att det är så många medlemmar som kan tänka sig och vara skribenter!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Zimpan:

Kul att det är så många medlemmar som kan tänka sig och vara skribenter!

Eller hur! Lycka till allihopa.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

PM skickat till de som anmält sig i tråden.

Är det försent att anmäla sig? Om inte är även jag intresserad.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Skruvkork:

Är det försent att anmäla sig? Om inte är även jag intresserad.

Kolla PM!


signatur
Medlem

Extraknäck som spelskribent skulle passa mig alldeles förträffligt just nu. Eller igen, kanske, har ju pysslat med sånt förut. Intresse härmed anmält!

Medlem

Anmäler mitt intresse!

Fragtjuv

Är intresserad jag också!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

1
Skriv svar