Sista avsnittet av The Walking Dead släpps i mars

Robot
Sista avsnittet av The Walking Dead släpps i mars
Medlem

Skönt på något sätt att det får ett avslut.
Första säsongen var fenomenalt bra sen gick det i en jämn kurva neråt. Man har ju mest hängt kvar bara för man fick nån bond med karaktärerna.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kajlie:

Skönt på något sätt att det får ett avslut.
Första säsongen var fenomenalt bra sen gick det i en jämn kurva neråt. Man har ju mest hängt kvar bara för man fick nån bond med karaktärerna.

Håller med. Första delen är riktigt, riktigt bra. Andra är lite för seg och har inte lika intressanta karaktärer, val eller omgivningar att utforska. Del 3 tycker jag ärligt inte om alls mest för att man inte spelar som Clementine vilket man fick göra i del 2, men finns många andra problem med handlingen, tråkiga karaktärer och annat där också.

Inte börjat med "Final season" ännu men jag hoppas att det är ett värdigt avslut.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Frilansare

Hoppas det går bra så att dom kan ta sig an säsong 2 av The Wolf Among Us sen...

Avstängd
Skrivet av Joakim Bennet:

Hoppas det går bra så att dom kan ta sig an säsong 2 av The Wolf Among Us sen...

The Wolf Among Us är ju inte en av Robert Kirkmans skapelser så jag tvivlar starkt på att som kommer ta på sig detta.


signatur

Why so serious?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Hoppas det går bra så att dom kan ta sig an säsong 2 av The Wolf Among Us sen...

Har verkligen gillat senaste säsongen av WD.

Kommer sakna Telltale spel så jag hoppas starkt på säsong 2 av Wolf!
Tack Skybound som håller hoppet levande.

Medlem

Vart tusan är den fysiska utgåvan av PC versionen och EPiC launcher DRM...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Frilansare
Skrivet av jamaha121:

The Wolf Among Us är ju inte en av Robert Kirkmans skapelser så jag tvivlar starkt på att som kommer ta på sig detta.

Nej men om de får framgång med detta så kanske det finns mersmak. Och de delar av Telltale som nu jobbar på Skybound kanske hade ett eller flera fingrar med i Wolf-utvecklingene. Hoppas!

Mycket bra serie av Willingham för övrigt. Nu måste jag köpa fler Deluxe-editioner.

1
Skriv svar