Apex Legends just nu större än Fortnite på Twitch

NuZ
Testpilot

Tycker spelet är bra. Testat på PC och xbox och tycker det flyter på rätt ok med i5 6600k och gtx970. Priserna på ingamevalutan är i medelklass och gameplay är det full fart i med mycket action.

4/5 NuZfingrar, kommer spela mycket mer. Skönt att varva med Fortnite och Stellaris


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Gnällkuk
Skrivet av Haziza:

Köpta streamers. Hoppas de floppar stort.

Det här är deras jobb, att få extra betalt för att täcka ett spel är ju bara ren idioti att tacka nej till, ungefär som ditt inlägg.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Farliga med F2P är att alla kidsen drar sig till dom spelen och ännu värre när man måste spela i squads.


signatur
Medlem

Hade det funnits solo och ett mode som inte använder massa abilities och annat skräp hade jag testat!
Men det kommer kanske i framtiden

Medlem
Skrivet av Piraten88:

Hoppade in i spelet och hamnar med två randoms... jag dör och de andra två mupparna skiter i en. Pingar för fullt att kunna bli återupplivad, men nix - kör ett eget race. Första minuterna i spelet - kul...

Aaah men jag då! Tog 10 sekunder innan jag var död och blev teabagad. Det var min första match.

Medlem
Skrivet av Govein:

Aaah men jag då! Tog 10 sekunder innan jag var död och blev teabagad. Det var min första match.

Ja, så där är det också för mig hela tiden i BlOps Blackout! Hur kul är det?!?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Ankh:

Nej ja har också läst hans inlägg fler än en gång..och hänger inte iheller med vad han snackar om..

Hehe. Läste det ca 6-7 gånger för att försöka kunna förstå det men icke. Problem borta i maskineriets andra ände.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hehe. Läste det ca 6-7 gånger för att försöka kunna förstå det men icke. Problem borta i maskineriets andra ände.

Det är säkert något enkelt men felformulerat


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Japp, fast med respawns. Om man plockar kompisarnas kort inom en viss tid kan de återupplivas i en respawn beacon.

Men det är ju i så fall en perfekt lösning för mig som blir skjuten hela tiden! Så borde Blackout också vara.
Ska prova!


signatur

autograph

12
Skriv svar