Titanfall-spinoffen visar upp sig, stor premiär vid 21.00

Robot
Titanfall-spinoffen visar upp sig, stor premiär vid 21.00

Just nu visas fasta kameravinklar, men då och då bryter actionbilder igenom lugnet.

#apex-legends, #respawn-entertainment, #titanfall


Medlem

Eeeeeedeiiiiiiih! Hysteriskt spännande.
*hämtar popcorn*


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ja vad häftigt det r med skog....ZZZzzzzzzz

Medlem
Skrivet av roftg:

Ja vad häftigt det r med skog....ZZZzzzzzzz

Ser inget problem med detta. Passar in i Titanfall universumet.

Medlem

Fin grafik; om detta visar sig vara free2play kanske det blir en provomgång.

Förövrigt kommer de fullständiga detaljerna offentliggöras 12 noon pst- alltså klockan 21:00 ikväll.

Medlem

då missade du "glitchen" ^^ Lär nog komma fler ggr

Ambassadör
Xbox

Men inga Titans? Blir det inte lite som att ta bort själva "grejen"?


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Men inga Titans? Blir det inte lite som att ta bort själva "grejen"?

Nej tycker jag inte. Titans var inte allt med Titanfall.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Men inga Titans? Blir det inte lite som att ta bort själva "grejen"?

Till viss del, men TF 1/2 har mer än bara mechs. Det stora är ju rörelsemekaniken och vertikala banor som gör halva grejen i titanfall. Mechs är coolt och så men merparten av spelandet sker som pilot.


signatur

"High life on low budget"

Redaktör
Ponny
Skrivet av Maysay:

Nej tycker jag inte. Titans var inte allt med Titanfall.

Och nu ska detta inte heta något med "titan...", ens. ^^


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av bent toe:

Till viss del, men TF 1/2 har mer än bara mechs. Det stora är ju rörelsemekaniken och vertikala banor som gör halva grejen i titanfall. Mechs är coolt och så men merparten av spelandet sker som pilot.

Ja verkligen, när man tränat upp sin mobilitet som pilot var det skitroligt att ta sig runt kartan flytande och snabbt. Bästa känslan


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Maysay:

Ser inget problem med detta. Passar in i Titanfall universumet.

Tror det Roftg menar är att vad som mestadels verkar visas på livesändning inte är så fängslande, och vill ha lite mer av ögongodiset där emellan.

Men det är han eller hon ensam om, skogen är fin tycker jag <3

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Maysay:

Nej tycker jag inte. Titans var inte allt med Titanfall.

Skrivet av bent toe:

Till viss del, men TF 1/2 har mer än bara mechs. Det stora är ju rörelsemekaniken och vertikala banor som gör halva grejen i titanfall. Mechs är coolt och så men merparten av spelandet sker som pilot.

Skrivet av CliQue-SinneD:

Ja verkligen, när man tränat upp sin mobilitet som pilot var det skitroligt att ta sig runt kartan flytande och snabbt. Bästa känslan

Aha det låter ju intressant då!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Ja verkligen, när man tränat upp sin mobilitet som pilot var det skitroligt att ta sig runt kartan flytande och snabbt. Bästa känslan

Att glida genom en korridor, kasta ut sin änterhake, flyga mot en vägg och springa på den vertikalt och slutligen hoppa av väggen och i luften plocka en motspelare med sin CAR... Den känslan slår alla mechs i världen.


signatur

"High life on low budget"

eld
Medlem

Ska bli intressant om de faktiskt fortfarande använder source-motorn till detta, och ifall det kommer bli ett openworld battle royale.

Medlem
Skrivet av bent toe:

Att glida genom en korridor, kasta ut sin änterhake, flyga mot en vägg och springa på den vertikalt och slutligen hoppa av väggen och i luften plocka en motspelare med sin CAR... Den känslan slår alla mechs i världen.

Verkligen. Tyckte själv att detta var lite roligare än mechs. Nu när de har visat lite karaktärer så verkar det ju som att de har satsat lite mer på humor. Förmodligen för att locka Fortnite-spelare. Det är även roligare att köpa saker till sina karaktärer då.

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Tror det Roftg menar är att vad som mestadels verkar visas på livesändning inte är så fängslande, och vill ha lite mer av ögongodiset där emellan.

Men det är han eller hon ensam om, skogen är fin tycker jag <3

Extremt sövande, jag startade kl 17,.. väntade och väntade,.. nu har jag vaknat.

PS! jag har inte sagt att något är fult,fel eller inte passar in. .. det finns lixom inget att uttala sig om ännu

Medlem
Skrivet av eld:

Ska bli intressant om de faktiskt fortfarande använder source-motorn till detta, och ifall det kommer bli ett openworld battle royale.

Open world battle royale?, Vad är ett open world battle royale för något?

Medlem
Skrivet av roftg:

Open world battle royale?, Vad är ett open world battle royale för något?

Typ motsatsen till source-motorn

Skägg.
10 Chambers

Jag är i alla fall taggad, och redo att skriva nyhet.


signatur
Medlem

2 min kvar, lets go!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

ser ut som ett gammalt konsollspel. usch


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

ser ut som ett gammalt konsollspel. usch

På vilket sätt?

fue
Medlem

Installerat! Kul! Något att fördriva inför Anthem

Medlem

Ser kul ut! Skönt att slippa se en fortnitekopia.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Jag tycker att det ser spännande ut! Definitivt något att testa på lunchen.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Känns väldigt...Platt....Ser inget som verkar nytt och fräscht på något sätt, och utan Titaner försvinner det som gjorde Titanfall unikt.

Är tyvärr väldigt skeptisk, mer så än före revealen började, och att det är typiskt EA överproducerat PR snack gör inte saken bättre.

Hursom är spelet installerat och ska iaf bli kul att ge det en chans och se om man kanske kan bli överraskad!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ser ut som en härlig blandning av titanfall, overwatch och Borderlands. Inget pay2win, gratis att spela samt gott om förmågor för de olika klasserna. Ska definitivt ge detta en chans!


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Redaktör

Overwatch goes battle royale. Intressant - Respawn gör ju shooters med bra känsla.


signatur
Medlem
Skrivet av Maysay:

På vilket sätt?

dom kör med den klassiska gamla barnspels-grafiken. lite samma som fortnite, ett spel jag ser som gjort för 8åringar. ihop med WoW


signatur

//monster

12
Skriv svar