EA kritiseras för krånglig Anthem-release

Medlem

Folk som stödjer detta trasiga tänk måste ju göra en extra fundering?
Horribelt EA, 2019 verkar ju inte vara det bästa året för er..?

Medlem

Humbug. Jag fortsätter nöta SW BF2 och BFV.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Har folk helt tappat tålamodet? Förståndet verkar ju inte riktigt sitta där det ska heller, med tanke på att folk fortfarande förbokar spel. Stora spelföretag är inget annat än just företag, som tänker lite för mycket på vinst. Sluta förboka så kanske vi slipper se sån här skit i framtiden. Nu ska jag äta en vetelängd.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Gillar inte att dom delar upp releasen. Det tvingar en att köpa så tidigt som möjligt, för att inte halka efter. Hardcorespelare har nog clearat all content på 2 veckor så gäller att man är med från start!

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Gillar inte att dom delar upp releasen. Det tvingar en att köpa så tidigt som möjligt, för att inte halka efter. Hardcorespelare har nog clearat all content på 2 veckor så gäller att man är med från start!

Gör det? Ganska säker på att spelet är spelbart även utan att hänga med 1337 d00dz speltakt.


signatur

I drank what?

Medlem

Does EA games sabotage their games on purpose or they just stupid?
https://9gag.com/gag/aE2qZe9


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av conthox:

Var det inte samma sak med BF:V?

Jo och därför fattade jag inte när det kom ut, skippade det helt och nu är det för sent.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tycker det är spännande att EA får så mycket kritik för att dom satsar på sin premunationstjänst, vilket är helt logiskt om man ser på trender med abboneman nu. Medan Ubisoft som tar väldigt mycket extra betalt för tre dagars försprång, ett väldigt föråldrat system, inte lyfts fram överhuvudtaget.

Medlem

@gundemannen:
Om spelet är bra blir det inte lika mycket hat. Om spelet är skräp blir det extra mycket hat.
Ubisoft må ha problem med buggar och sånt, men de släpper fortfarande spel som överlag är omtyckta. De har även släppt en hel del content till både Division och Siege, något som kan släta över en hel del missnöje på andra håll.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

123
Skriv svar