Resident Evil 2-video ställer remaken mot originalet

Robot
Resident Evil 2-video ställer remaken mot originalet

1998 möter 2019 i VG247-klippet.

#capcom, #resident-evil-2


Medlem

Har klarat det med Leon och är precis I slutet med Claire. Grymt spel, kanske satsar på platinum


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Releasehästryttare

Spelade tidigare idag tänkte att jag skulle låsa upp mp5an .. glömde dock att man måste spela på hardcore för det ..

Medlem
Skrivet av Freakon:

Har klarat det med Leon och är precis I slutet med Claire. Grymt spel, kanske satsar på platinum

Go for it!

Medlem

Just nu på min tredje runda, kör Claire A och försöker hinna under 3h 30m (standard) för att få unlimited ammo på pistolen.

Just nu 1h 38m brukat o ja är precis påväg till barnhemmet. Får se om de går på första försöket eller om man gör för många misstag

Medlem
Skrivet av heady89:

Just nu på min tredje runda, kör Claire A och försöker hinna under 3h 30m (standard) för att få unlimited ammo på pistolen.

Just nu 1h 38m brukat o ja är precis påväg till barnhemmet. Får se om de går på första försöket eller om man gör för många misstag

Jag vet att jag lyckats få rocket launcher på 1:an men annars har jag nog aldrig spelat resident evil spelen för speedrun.

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Jag vet att jag lyckats få rocket launcher på 1:an men annars har jag nog aldrig spelat resident evil spelen för speedrun.

Hehe, spelar de för storyn , atmosfären, unlocks o hela kittet :P. Utmaningen i att ta platinum är kul och genom att låsa upp vissa saker kan det göra andra saker lättare osv, gillar det upplägget.

1
Skriv svar