Spontan-stream med mysiga Anno 1800-betan

Robot
Spontan-stream med mysiga Anno 1800-betan

Häng med när Jocke för första gången på 20 år tar sig an ett Anno-spel.

#anno-1800, #beta, #stream


Medlem

Det ser ju väldans trevligt ut, måste jag säga.

Medlem

Mysigt

För de som vill testa på tidiga spelen så reas de ut nu på steam.
Anno 1404 Gold tex för 3.74€ (75% rea)

Medlem

Inte får att vara sådan men det svider i min själ att titta på när Jocke spelar Anno för första gången, jag har nog aldrig skrikit och svurit mot min skärm så mycket som i afton.
Jocke om du finner förförelsen till Anno så välkommen, men om du överger detta perfekta resursspel och glömmer det så kommer jag för evigt fälla tårar för din framtid!

Undertecknat: en riktig Anno nörd.

Medlem

Det var så mysigt att se spelet att jag hämtade hem betan själv. Hittills har det varit riktigt kul att sitta med, blir med största sannolikhet ett köp när det släpps!

Skrivet av GalneGunnar:

Inte får att vara sådan men det svider i min själ att titta på när Jocke spelar Anno för första gången, jag har nog aldrig skrikit och svurit mot min skärm så mycket som i afton.
Jocke om du finner förförelsen till Anno så välkommen, men om du överger detta perfekta resursspel och glömmer det så kommer jag för evigt fälla tårar för din framtid!

Undertecknat: en riktig Anno nörd.

Tur att du inte såg mig spela, jag ser upp till Jocke för att han är så mycket duktigare än mig!!

Backloggens befriare

Tack för en trevlig stream! Såg klart den på kvällen när jag kom hem.

Inte lika mycket tack för det Anno-sug den gav mig, det blir en inre kamp att bli klar med andra lir nu, utan att fastna där...


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Tycker spelet var riktigt kul och intressant! Bara testat 1h än så länge..

1
Skriv svar