Fler spelade igenom The Division än något annat storyfokuserat Ubi-spel

Robot
Fler spelade igenom The Division än något annat storyfokuserat Ubi-spel
Medlem

Det är väl kanske inte så konstigt med tanke på att spelet "börjar" när du klarat allt redan ..

Medlem

Haha, spelat igenom 3-4 gånger. Kul spel att gå tillbaka till då och då

Medlem

Det var ett bra spel, helt klart spelvärt åtminstone en vända. Men "endgame" och multiplayern var extremt tradig och dåligt implementerat.

Jag har dock inget som helst sug efter uppföljaren, det som gjorde första så "mysigt" var ju att springa runt i en öde storstad i vinterns rusk!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

@werme: Division är inte unikt med detta på något sätt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Avoona:

@werme: Division är inte unikt med detta på något sätt.

Påstod han det?

Medlem
Skrivet av Avoona:

@werme: Division är inte unikt med detta på något sätt.

Jag måste ha missat delen när jag skrev det .. ?

Quake-konnässsör

Det säger inte att storyn, är speciellt bra skriven eller gjord

Det finns många positiva aspekter med "The Division", och visst hade man önskat en fortsättning på kaoset i New York, men Washington D.C. blir säkert lika bra på sitt sätt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

The Division är det enda UBI soft spel där jag INTE spelat igenom storyn (har tagit mig igenom de flesta Assasins Creed och Watchdogs).
Kan bero att jag fick det gratis vid nåt grafikkortsköp.

Medlem

Dammade faktiskt av spelet förra veckan för att bli av med det från backlog och har hunnit lira ett fåtal timmar hitintills. Endast lvl 9 än Känns som en trevlig miljö att springa omkring i, gillar det hitintills. Planerar att hinna en bra bit på vägen i spelet under helgen.

Medlem

Bulletspongey story.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Mjaa.... det var väl lite häftigt gjort men att ha svampbob fyrkant som fiender föll mig inte riktigt i smaken.

1
Skriv svar