Metacritic kröner Capcom till årets utgivare 2018

Robot
Metacritic kröner Capcom till årets utgivare 2018
Medlem

Det var på tiden Capcom tog sig i kragen, fortsätt så.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Huuuuuuuuuuuuuuuuur!?!?!?!?!?! Kan EA ens vara topp 10 på en lista över de bästa spelutgivarna?

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Huuuuuuuuuuuuuuuuur!?!?!?!?!?! Kan EA ens vara topp 10 på en lista över de bästa spelutgivarna?

Släpper överlag rätt bra spel?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Hehe, komiskt att läsa EA på listan. Troll lista.

::::EDiT:::: Ser nu att det är genom genomsnittssiffror via MetaCritic. Aja, men ändå. Tar emot något att se EA på prisade listor när de har sitt giriga tänkande.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Släpper överlag rätt bra spel?

Nämn något annat än battlefield 5 som ea släppt, som faktiskt varit bra senaste 5 åren. För jag kan då inte komma på en enda titel


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:

Nämn något annat än battlefield 5 som ea släppt, som faktiskt varit bra senaste 5 åren. För jag kan då inte komma på en enda titel

https://www.metacritic.com/feature/game-publisher-rankings-fo...

Läs själv varför dom kom 3a (det var länken i artikeln)


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Redaktör
Skrivet av Angust:

Nämn något annat än battlefield 5 som ea släppt, som faktiskt varit bra senaste 5 åren. För jag kan då inte komma på en enda titel

Skrivet av FejkFejksson:

https://www.metacritic.com/feature/game-publisher-rankings-fo...

Läs själv varför dom kom 3a (det var länken i artikeln)

EA är ju väldigt jämna i den listningen: varken höga toppar eller djupa dalar. Men eftersom "medel" på 100-skalan uppskattningsvis ligger kring 80 (och inte 50, som ju faktiskt är mitten) så biter ett lågt snitt mycket mer än ett högt, och eftersom inget EA-spel fått riktigt lågt snitt kan nog det bidra till den höga placeringen.


signatur
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hehe, komiskt att läsa EA på listan. Troll lista.

::::EDiT:::: Ser nu att det är genom genomsnittssiffror via MetaCritic. Aja, men ändå. Tar emot något att se EA på prisade listor när de har sitt giriga tänkande.

Man kan fortfarande vara girig medan man släpper bra spel.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Rydell1986:

Huuuuuuuuuuuuuuuuur!?!?!?!?!?! Kan EA ens vara topp 10 på en lista över de bästa spelutgivarna?

De påstår inte att EA är en av de bästa spelutgivarna. Det är inte en utmärkelse på något sätt, utan en ranking som helt enkelt kallas för "ranking of major publishers", och som framgår i artikeln är det snittbetyg (på utgivna spel) och enbart snittbetyg som utgör rankingen.

Medlem

Monster hunter world är verkligen ett bra spel. Och var det redan från början. Skulle hellre köpt Monster hunter world nu(om jag inte redan hade MHW) en Anthem faktiskt.

1
Skriv svar