Hands-on - Rage 2 är ett litet våldstivoli

Robot
Hands-on - Rage 2 är ett litet våldstivoli

Våldsjonglering, köttfyrverkerier och fler färger än fyra nyanser av brunt - vi har spelet Avalanche Studios fortsättning på Rage.

#avalanche-studios, #id-software, #rage-2


Medlem

Jag är riktigt taggad på detta! Känns inte som så många ser fram emot detta av någon anledning? RAGE 1 är så underskattat tycker jag, spelade igenom det igen för ett litet tag sen och det var riktigt underhållande att även testa DLC't för första gången.

Medlem

Kul och intressant text! Ser framemot detta, det trodde jag inte att jag skulle göra


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Var lite småsugen på första Rage men blev aldrig av att jag köpte det, ens för 50 spänn.
Detta liret verkar betydligt mer intressant!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Tråddemonen
Testpilot

Detta har jag sett fram emot länge, älskar fast paced shooters likt DOOM 2016

Inaktiv

Har inte varit så värst intresserad av det förutom just att det är Avalanche/Id men nu kan jag känna att det kliar lite i fingrarna.

Medlem

Gillar att det inte är någon HUD. Spelet påminner en del om bland annat Borderlands där allt blir en enda röra med ikoner och annat(enligt mig) som hela tiden känns som det är i vägen. Får hålla tummarna att de behåller detta som jag fick se gameplay av.

Ett fps som tilltalar mig rätt mycket utöver det DOOM Eternal.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Freffo:

Gillar att det inte är någon HUD. Spelet påminner en del om bland annat Borderlands där allt blir en enda röra med ikoner och annat(enligt mig) som hela tiden känns som det är i vägen. Får hålla tummarna att de behåller detta som jag fick se gameplay av.

Ett fps som tilltalar mig rätt mycket utöver det DOOM Eternal.

Klippen är tagna från b-roll, spelet har HUD och det var lite oklart om den gick att stänga av.


signatur
Medlem

Frågan är om det kommer gå köpa någon annanstans än Bethesda store.

Medlem
Medlem

Ser ju riktigt bra ut. Som att de har tagit Mad Max rakt av gällande fordon. Hoppas de även gör ett liknande upplägg på missions som i just Mad Max. Men är själv inte så förtjust i när man slänger iväg personer som dockor.

Medlem

Hmm, det här spelet har väl redan gjorts? Det hette Mad Max och var rätt bra, fast det var nog också snyggare? Umm...och...det spelet gjordes också av Avalanche? Så....?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av magma:

Lite ny gameplay:

https://www.youtube.com/watch?v=jgS0xkhFYRY

Ser mycket fram mot detta!

Vi fick samma rullar, men strikta order om att de inte fick läggas upp i sin helhet


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi fick samma rullar, men strikta order om att de inte fick läggas upp i sin helhet

Raderade inlägget xD


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Gött, var taggad som fan efter första visningen för några år sedan, sedan har det dämpats rejält, men nu blev man taggad igen. Detta år har en hel DRÖS bra spel på G..


signatur

K9
:.:

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av magma:

Raderade inlägget xD

Det hade du inte behövt göra


signatur
Inaktiv

Så sjukt sugen!

Medlem

Rage 2 påminner lite om Bulletstorm, (som jag gillar).
Jag var mycket besviken på den första Rage.
Den här väntar jag med.


signatur

autograph

Jag blev mest förvånad över att "Rage 2" ser ut som "Rage"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Längtar. Hade höga förhoppningar på första spelet, vilket blev lite bajs p.g.a. slutet och det tunna i det, man trodde spelet skulle vara större när de hade arbetat på det i många år, men tydligen var det MEGA textures som tog all tid, "Wow". Detta spelet kom som en överraskning dock, och verkar vara större och ha mer attityd. Ser kanon ut. Eftersom spelet varken är Cod eller Fortnite så kan man förstå varför det inte är så många som pratar om det.

Medlem

Detta blir ett köp.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Min hype för det här spelet har växt sedan E3 förra året. Ser ut att kunna bli riktigt bra.

Medlem

Avalance motor passar mycket bättre för RAGE än vad Ids egna tech gör.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Avalance motor passar mycket bättre för RAGE än vad Ids egna tech gör.

Verkligen!


signatur
Medlem

Såg nu att första Rage finns på Greenmangaming för ynka £1

Värt att plocka upp och lägga ner tid på eller lika bra att skippa?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CliQue-SinneD:

Såg nu att första Rage finns på Greenmangaming för ynka £1

Värt att plocka upp och lägga ner tid på eller lika bra att skippa?

Det har ett par riktigt bra uppdrag, men tveksamt om det är värt tiden (snarare än pengarna). Vet heller inte riktigt hur det har åldrats.


signatur
Medlem

Så det var HIT alla pengar och resurser som skulle gått till JC4 gick.........

Medlem

hmm ett AAA spel som faktiskt ser intressant ut

1
Skriv svar