Praey for the Gods innehåller crafting och överlevnad

Robot
Praey for the Gods innehåller crafting och överlevnad

Bethesda krävde namnändring, nu släpps det i early access.

#bethesda, #praey


Medlem

åh, crafting och överlevnad, vilken fräsch grej! tycker fler spel borde lägga till sådant, verkligen nytänkande. sådant ser man inte varje dag, kul när utvecklare vågar pröva lite nya grejer.
ser dock lite intressant ut

Medlem

Detta spel hade jag helt missat. Ser riktigt grymt ut och jag gillar överlevnadsaspekten.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Kul att de stjäl bethesdas namn på ett spel plus att spelet i sig ser ut att vara en kopia av Skyrim.

Medlem

Fattar inte att de inte får heta Prey fo the gods. Bethesdas heter ju bara Prey. Så nu får inga andra använda det ens i längre namn.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Kul att de stjäl bethesdas namn på ett spel plus att spelet i sig ser ut att vara en kopia av Skyrim.

Kopia av Skyrim var kanske lite långsökt. Är det för att det är vinter i Skyrim på vissa ställen också?

Kopia av Shadow of the Colossus däremot!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_119148:

Kul att de stjäl bethesdas namn på ett spel plus att spelet i sig ser ut att vara en kopia av Skyrim.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Kul att de stjäl bethesdas namn på ett spel plus att spelet i sig ser ut att vara en kopia av Skyrim.

Sarkasm?

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Kopia av Skyrim var kanske lite långsökt. Är det för att det är vinter i Skyrim på vissa ställen också?

Kopia av Shadow of the Colossus däremot!

Mer inspirerat av SotC än kopia tycker jag.

Medlem

Vet någon vilken motor det körs på?

Inaktiv

@powerbuoy @Sisyr @Map-pen Jag försökte göra mig lite smålustig

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Vet någon vilken motor det körs på?

Samma som Prey


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Vet någon vilken motor det körs på?

Antingen Unreal eller Unity3D.

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Vet någon vilken motor det körs på?

Unity enligt: https://en.wikipedia.org/wiki/Praey_for_the_Gods

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Samma som Prey

Prey är Crytek och jag tvekar på att det är det stämmer.

1
Skriv svar