Steampunk-robotar i sandlådevärlden Volcanoids

Robot
Steampunk-robotar i sandlådevärlden Volcanoids

Crafting och överlevnad, nu i early access. Har du hört den förut?

#early-access, #volcanoids


Gnällkuk

Känner mig så otroligt mätt på såna här spel. Finns det något spel som ens hunnit släppas i fullversion? Känns som helt fel spel att satsa på om jag ska vara ärlig då de flesta verkar ha floppat och/eller haft orimligt lång utvecklingstid.

Early access har gått från att vara en kul grej till att släppa ett halvfärdigt spel och det är ok, sedan bara leva på pengarna från andra som blir lurade och aldrig slutföra utvecklingen. Pga. den långa utvecklingstiden så tröttnar folk ändå och kanske inte ens återkommer till spelet när det väl släpps.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser fräsit ut. Köpte direkt.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Releasehästryttare

@Joakim Bennet: Trevligt att detta spel fick lite framsido kärlek!
Vi fick ju inte rösta om vilket spel ni skall spela nu till onsdags streamen så detta kanske är ok?

Inaktiv
Skrivet av trickeh2k:

Känner mig så otroligt mätt på såna här spel.

Jag också tyvärr även om detta ser bra ut har jag spenderat för många timmar med allt detta crafting och resource gathering.

Frilansare
Skrivet av Devan:

@Joakim Bennet: Trevligt att detta spel fick lite framsido kärlek!
Vi fick ju inte rösta om vilket spel ni skall spela nu till onsdags streamen så detta kanske är ok?

Tyvärr ser det ut som om streamen idag blir inställd pga VAB!

Releasehästryttare
Skrivet av Joakim Bennet:

Tyvärr ser det ut som om streamen idag blir inställd pga VAB!

Ok, tråkigt!

Medlem

Nä early access var helt nytt för mig. Måste testa.....

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Ser fräsit ut. Köpte direkt.

Så vad tycker du fortfarande fräsit?

Medlem
Skrivet av Demonsluger:

Så vad tycker du fortfarande fräsit?

Blir inget spelande förrän på fredag, Arbete i vägen.
Kan återkomma efter jag lirat en sväng.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

1
Skriv svar