Planetside Arena skjuts fram, 500-mannastriderna dröjer till våren

Robot
Planetside Arena skjuts fram, 500-mannastriderna dröjer till våren
Medlem

Det gör verkligen ingenting. Nu har det kommit för många såna här spel med Battle Royale som liknar varandra. Det verkar ha blivit en fluga som det gått troll i!
Gör något annat, nytt och kul i stället!


signatur

autograph

Medlem

500 spelare delat i två lag brukar heta team death match.

Medlem

Hoppas de kan få in samma gamla planetside stämning. Det var en del episka krig med 2000 spelare på samma karta <3

Medlem

finns inte en chans att detta lyckas. Pubg kunde köra b2p på grund av att de var bland de flesta BR men nu måste man köra f2p annars kommer ingen köra spelet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Vopez:

Hoppas de kan få in samma gamla planetside stämning. Det var en del episka krig med 2000 spelare på samma karta <3

Det tror jag nog inte. Ska det bli PlanetSide stämning ska det vara 3 sidor som krigar, baser under belägring, outfits som koordinerar och kommer till räddning, och episka sista-sekunden ANT runs

Förstår dock vad du menar med skalan. Det är något som PlanetSide fortfarande inte blivit slagen i

Medlem

Alltså Planetside 2 kanske inte var det bästa jag någonsin spelat. Men när jag och ett 10 tal polare lirade varje kväll, så hade jag bland de roligaste mäktigastes stunder av alla fps jag lirat.
De där massiva slagen, vid rätt tidpunkt när mkt seriösa spelare var online var helt oslagbara.
Skvadroner med tanks och squads i luften. Gigantiska anstormningar av fotfolket.
Haha tvärmäktiga scener!
Tyvärr så var väldigt mycket annat mellan dessa scener "meh" av högre rang.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det tror jag nog inte. Ska det bli PlanetSide stämning ska det vara 3 sidor som krigar, baser under belägring, outfits som koordinerar och kommer till räddning, och episka sista-sekunden ANT runs

Förstår dock vad du menar med skalan. Det är något som PlanetSide fortfarande inte blivit slagen i

Det finns verkligen fortfarande inget som slår Planetside 2 där. Vilka sjukt roliga kvällar man haft, när ett gäng på kanske 50-60 pers gemensamt drar runt på kartorna och krigar koordinerat. Med randoms och andra outfits har det ju varit galet mycket folk och riktigt massiva slag i luften och på marken.

Att det sedan inte rör sig om rena "blobbar" som i guild wars eller annat, där man bara drar in och spammar en massa abilities, utan att man verkligen får slåss för varje meter och måste kunna hantera sina vapen, stridsvagnar eller flygare, det gör det hela så grymt kul.

Att man bara kan airdroppa in mitt i striderna gör ju att det egentligen också borde kunna tilltala de som har behov av lite snabbare fixar..

Jag drömmer om att det ska komma något nytt där någon insett storheten i tre fraktioner, stora kartor med många mål och en kontinuerlig konflikt.


signatur

K9
:.:

Medlem

Lirat PS2 sen betan på miller EU, finns inget spel som kommer i närheten av samma EPIC känsla som planetside 2


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Planetside 1 har givit mig några av mina bästa spelminnen.
Planetside 2 nådde (för mig) inte riktigt samma nivå men jag har ändå spenderat ohyggligt mycket tid med det.
Kanske måste hålla koll på detta då!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Mortal Royale är ett BR med upp till 1000 spelare, synd bara att ingen spelar.

1
Skriv svar