Trio i egenfångad gameplay från Anthem!

Robot
Trio i egenfångad gameplay från Anthem!

25 minuter från Biowares Iron Man Simulator - Första uppdraget, promenad i Fort Tarsis och coop.

#anthem, #bioware


Inaktiv

De/han/hon spelar med en handkontroll och har därmed en taskig aim. Nä. Väntar hellre på när någon spelar med tangentbord och datormus. Ser nice ut hur som helst

Medlem

Bioware's hype-maskineri håller på att få upp ångan. Hur länge tills vi ser helsidesannonser som täcker varje tänkbar spelsida?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

FZ, nu när ni testat det - snälla säg att det går att stänga av siffrorna... Spelet verkar jättekul, men siffrorna är bara hemska.


signatur

I drank what?

Medlem

Fan va det känns som det är ett barn som spelar när man ser folk spela med handkontroll.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ravenknight:

Bioware's hype-maskineri håller på att få upp ångan. Hur länge tills vi ser helsidesannonser som täcker varje tänkbar spelsida?

Eftersom sidor som FZ lever på sådana saker vore det ju trevligt


signatur
Medlem
Skrivet av Mirage:

FZ, nu när ni testat det - snälla säg att det går att stänga av siffrorna... Spelet verkar jättekul, men siffrorna är bara hemska.

Går att ändra siffrorna i options. minska/öka storlek etc. Vet inte om det går att stänga av dom helt men dom sa att dom vet att folk har olika preferenser.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Govein:

Går att ändra siffrorna i options. minska/öka storlek etc. Vet inte om det går att stänga av dom helt men dom sa att dom vet att folk har olika preferenser.

Hoppas verkligen det går att stänga av. Det ser för jävligt ut.


signatur

Jump in.

Wyverns och frost elementals, är det ett sci fi spel eller fantasy.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Wyverns och frost elementals, är det ett sci fi spel eller fantasy.

Kan ju vara både och ?

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Hoppas verkligen det går att stänga av. Det ser för jävligt ut.

Det lär ju patchas inom en snar framtid annars, om de får mycket klagomål på det.

Geeks Gaming

Blir ju att testa demot den 1de. Dock inte jätte hypad på spelet då verken The division och Destiny 2 tilltala mig.

Medlem

Känns mer som om EA beställde ett Destiny/ Division av bioware än ett grymt rpg, något fansen förväntar sig av Bioware. Tror inte det här är det som får tillbaka Bioware till topp 3 platsen av bäst rpg skapare :/
Sen en annan grej, är inte Tarsis namnet på en planet i Old Replublic spelen? Antigen i de gamla eller i deras mmorpg.

Medlem

Ser ganska schysst ut, lär ju bli ett köp om recensionerna från andra spelare håller måttet.

Medlem

@Atilaa: "Taris" från Kotor och finns även med i The old republic mmo:t


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Är VIP-Demon live nu?

Medlem
Skrivet av Frisell:

Är VIP-Demon live nu?

1800

Hyper train Choo Choo

Medlem
Skrivet av Cyberz:

1800

Hyper train Choo Choo

Tack för infon!

Medlem

Ser ut som Destiny kopia fast i tredje person.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag litar på Bioware och jag blir mer och mer nyfiken för varje gång jag ser gameplay. Hoppas bara att storyn finns där.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Hoppas verkligen det går att stänga av. Det ser för jävligt ut.

Jag själv är helt tvärtom. Finns inget bättre än siffror. Spelat sjukt mycket Wow och det fanns inget bättre än att se critsiffrorna poppa upp. Detta är drömmen för mina ögon. Haha

Medlem

Om det någonsin blir ett köp för mig så blir det vid någon massiv rea om ens det, hade hoppats på att jag skulle gilla det, men jag stör mig på saker redan i gameplay klipp.

Flygandet är en av dom delarna. Får inget sug alls liksom.

Medlem

Vilket "meh" spel

Medlem

Jävla gnäll det är på folk

Medlem

Helt klart ett köp... ganska trött på Warframe för tillfället.

Medlem

Är spelet lika tråkigt att spela som det är att se på så lär detta inte bli någon höjdare.

100% av allt gameplay jag sett hittils har varit antingen:
A: flyg dit och hämta en grej, skjut mängder med fiender som spawnar i vågor när du är framme.
B: flyg dit och försvara en grej/plats i X mängd tid, skjut mängder med fiender som spawnar i vågor när du är framme.

Medlem

Jag vill verkligen gilla detta spelet. Miljön, designen, idéerna kring allt och så. Men det är något som gör att jag inte har fastnat. Sedan är det lite trist med fiender som bara poppar upp ur marken, för att sedan skjutas i vågor. Jag som gillar spel som Far Cry och Ass Cred hade hellre sett att man kan göra uppdrag på olika sätt. Men här är det bara rusa fram och mosa som gäller. Det kanske är coolt de första uppdragen och framför allt miljön och designen håller mig säkert intresserad ett par timmar, men hur roligt är det i längden?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Är spelet lika tråkigt att spela som det är att se på så lär detta inte bli någon höjdare.

100% av allt gameplay jag sett hittils har varit antingen:
A: flyg dit och hämta en grej, skjut mängder med fiender som spawnar i vågor när du är framme.
B: flyg dit och försvara en grej/plats i X mängd tid, skjut mängder med fiender som spawnar i vågor när du är framme.

Det lät som du beskrev Destiny, och typ alla MMO's sedan tidernas begynnelse. Du vet, de där superpopulära spelen


signatur

I drank what?

Medlem

Såg riktigt tråkigt ut. Upplevde inget speciellt i videon enligt mig.

1
Skriv svar